home sweet home

הכירו את הפרוייקט החדש לקהילת דוברי האנגלית ברמת בית שמש ה'

משפחה שעושה עליה לארץ זה תמיד מרגש ופותח אופק חדש של תקוות והזדמנויות, אך יחד עם זאת גם מעלה חששות ושאלות. 'איך נעזוב את כל המוכר והידוע לנו מארה"ב ונשתלב בארץ חדשה עם תרבות אחרת?' 'האם נסתגל לדיור ואיכות חיים בסגנון ורמה אחרת?' 'באיזו קהילה נוכל להשתלב ולהרגיש בה חלק טבעי עם יחסי שכנות טובים ומוסדות לימוד בסגנון שלנו?' גם משפחות שעלו לפני כמה שנים מרגישות צורך להיקלט בקהילה דומה שמבינה את הניואנסים הייחודיים לתרבות ממנה הגיעו. שכונה שתתן להם את המעטפת הקהילתית בה ישתלבו בקלות ואיכות חיים קרובה מספיק לזו שהורגלו בה (נדלן)

לגור בקהילה שהיא בית (צילום: באדיבות המצלם)

ברוכים הבאים לפרויקט נווה עמים!

מול נופי העמקים וההרים השופעים המקיפים את ירושלים, רמת בית שמש ה' (נווה שמיר) היא השכונה המתפתחת של רמת בית שמש.

בצמוד לשכונות המשקפיים ורמת בית שמש א' הפופולאריות בציבור האנגלוסאקסי וכבר שנים ידועות כבית לקהילות חוצניקיות מפוארות - RBS כפי שמכנים אותה, כאן מתחילה להיבנות קהילה אמריקאית חדשה בשכונת נווה עמים.

שכונת נווה עמים ממוקמת במרכז שכונת נווה שמיר, אך אפשר לקרוא לה שכונה בפני עצמה.

לגור בקהילה שהיא בית >>

נווה עמים משקיפה לגן הלאומי נטיף וכוללת בתוכה פארקים רחבי ידיים, מרכזי חינוך מודרניים, קאנטרי קלאב שכונתי יוקרתי ומרכזי קניות בוטיק. מיקומו המרכזי ליד כביש 10 מאפשר גישה תחבורתית קלה ונוחה מכל חלקי הארץ ולכל רחבי הארץ.

פיתוח השטחים הציבוריים תוכנן בקפידה כדי לספק לתושבים את חווית המגורים המשפחתית המהנה ביותר. נווה עמים, בניגוד לפרויקטים אחרים ברמת בית שמש, אינה כלולה בתכנית מחיר למשתכן ועל כן מתאימה לקהילה הומוגנית ייחודית. בשכונה מתוכננים 15 בניינים הכוללים מגוון רחב של דירות יוקרה, מדירות גן מרווחות ופנטהאוזים ייחודיים עם אפשרות לבריכה על הגג, ועד דירות יוקרה קטנות. המפרט הטכני הגבוה ותשומת הלב לפרטים הקטנים, זו ההזדמנות שלכם להרגיש בנוח בקהילה של משפחות כמוכם.

היזמים הם קבוצת ‘עמים’ המתמחה בייזום, תכנון והקמת פרויקטים של יזמות נדל”ן חדשה, התחדשות עירונית ופינוי בינוי בהיקפים גדולים. מייסדיה עוסקים בתכנון ייזום וביצוע פרויקטים יוקרתיים משנת 2005. מלון הוולדורף אסטוריה בירושלים הוא רק אחד מפרויקטים מוצלחים רבים שהושלמו בכל רחבי ישראל בפעילותה.

הקבוצה פועלת באמצעות חברות ביצוע שונות בבניית כ- 3,000 יח”ד עם מפרט פנים מתקדם וסטנדרט בנייה גבוה, תוך שימת לב לפרטים, תכנון וביצוע מוקפדים.

הקהילה האמריקאית החדשה בשכונת נווה עמים היא הבחירה המושלמת למשפחות המחפשות לגור באזור שליו, מוקף בטבע ונופים עוצרי נשימה עם כל הנוחות של עיר מבוססת.

מבצע חוסכים את הריביות!

לרגל השקת הפרויקט מבצע ל20 הקונים הראשונים ב2023
משלמים בחתימה רק 20% ואת 80% הנותרים עם קבלת המפתח.

לפרטים נוספים>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר