ויז'ניץ: האדמו"ר תרם למוסדות של אחיו

שבת אחים גם יחד: כ"ק האדמו"ר מוזי'ניץ תרם היום סכום של מאה דולר למוסדותיו של אחיו הצעיר, וביקש 'קבלה' מ"מרכז חסידי ויז'ניץ". החסידים היו המומים • תיעוד. בתוך כך, נשלמות ההכנות במרכז חסידי ויזניץ לקראת מעמד הבר מצווה לנכדו של האדמו״ר שיתקיים הערב באוהל ענק שנבנה לצד ביהמ״ד בהשתתפות המוני חסידים שהגיעו מרחבי הארץ ומחו"ל (חרדים, חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הקבלה שקיבל האדמו"ר (צילום: כיכר השבת)

שבת אחים גם יחד: על מנת לשמור על הסדר החליטו בחסידות ויזניץ לחלק את זמני העלייה בין החסידויות לציונו של כ״ק מרן בעל ה״ישועות משה״ מויזניץ זצ״ל שבשבת האחרונה חל יום ההילולא הראשון להסתלקותו.

הבוקר (ראשון), עלה לציון בראשות אלפי חסידים מרן האדמו״ר מויזניץ שליט״א שהגיע להשתטח ולשאת תפילה על קברו של אביו זצ״ל.

להתפתעת החסידים הרבים שנלוו לרבי מויזניץ הוא התעכב בכניסה לבית העלמין ליד דוכן ההתרמה של מוסדותיו של אחיו האדמו״ר הצעיר "מרכז ויזניץ". והעניק לרב יהושע קינד שעמד במקום תרומה נכבדה של 100 דולר.

הרבי ביקש "קבלה" ואכן הרב קינד רשם בכתב ידו תחת הכותרת של מוסדות מרכז חסידי ויזניץ בנשיאות כ״ק מרן אדמו״ר שליט״א, "התקבל מאת מרן אדמו״ר שליט״א סכום של 100 דולר", כשהחסידים העומדים סביב משתהים.

בתוך כך, נשלמות ההכנות במרכז חסידי ויזניץ לקראת מעמד הבר מצווה לנכדו של האדמו״ר שיתקיים הערב באוהל ענק שנבנה לצד ביהמ״ד בהשתתפות המוני חסידים שהגיעו מרחבי הארץ ומחו"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר