צפו: הנסיך של בעלזא ב'חבישת השטריימל'

אלפי חסידים שהו בחצר הקודש בעלזא בשבת האחרונה לרגל שבת הפארשפיל שנערכה. הצלם אנשיל בעק, תיעד את מעמד חבישת השטריימל דקות לפני כניסת השבת (חסידים)

(צילום: אנשיל בעק)

שמחת בית בעלזא: בשבת האחרונה חגגו אלפי חסידים בקריית בעלזא בירושלים את שמחתו של מורם ורבם. שעה קלה לפני כניסת השבת הגיע החתן מלווה באביו למעמד "חבישת השטריימל" ע"י הסב האדמו"ר.

התרגשות רבה היתה מנת חלקם של החסידים ששהו בחדר באותה עת וזכו לראות כי הנה דור נוסף הצטרף לממלכת בית בעלזא וממשיך את השושלת.

בליל שבת התקיים הטיש באוהל השמחה. בשבת בבוקר יצא מעמד הבאגלייטן בו מלווים את החתן מבית הרה"צ רבי אהרון מרדכי רוקח ברח' דובר שלום 2 כשהחסידים הרבים מלווים את הפמליה לעבר ביהמ"ד הגדול. החסידים מציינים מאורע נדיר כשהרבי אחז בידו של החתן לאורך כל הדרך.

בשעות הצהריים התקיים קידוש לרגל השמחה ומייד לאחר מכן 'מיטאג טיש' שהסתיים רק בשעה 16 אחר הצהרים. בניגוד לכל שנה בה עולה הרבי בעלייה לתורה בה קוראים את ה"ברכת כוהנים" ולא ב"שישי" כבכל שבוע, הודיע הרבי כי ברצונו שיתנו את העלייה המיוחדת לחתן "וישם לך שלום".

במהלך ה'דברי תורה', הזכיר האדמו"ר מבעלזא את היום הגדול, כשבסעודה שלישית נשא דברים נרגשים בהם הסביר לכלל הציבור כי יום החופה גדול מעלתו כיום המסוגל לשוב בתשובה שלימה ולמחילת עוונות.

צפו בתמונות • צילום: אנשיל בעק

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות