החתונה ההיסטורית >> גלריית ענק:

האדמו"ר מבעלזא ברך את האלפים; הקהל שאג "אמן"

רבבות השתתפו הערב (שלישי) במעמד החופה בחצר הקודש בעלזא בה נישא נכדו בכורו של האדמו"ר הנוכחי. לאחר החופה המרגשת, בירך האדמו"ר מבעלזא את האלפים שהחלו לנהור אל עבר הקרייה החסידית כבר בשעות הצהריים. צלם 'כיכר' שלומי כהן בתיעוד ענק: מקבלת הפנים ועד לחופה >> צפו (חסידים)

צילום: שלומי כהן (צילומים: שלומי כהן, כיכר השבת)

החתונה ההיסטורית בחצר הקודש בעלזא: רבבות השתתפו הערב (שלישי) במעמד החופה בחצר חסידות בעלזא, שמחת נישואי נכדו בכורו של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא, שנערכה ברחובה של עיר במרכז הקרייה החסידית.

כבר משעות הצהריים החלו לנהור ההמונים למעמד ה"קבלת פנים" בראשות הרבי, כאשר כל החסידים שרים יחד שירי התעוררות וכיסופין במשך שעה ארוכה. לאחר מכן, נהר הקהל האדיר לרחובות שמגר ודברי חיים כאשר הכרוז קיבל בהתרגשות את בואו של האדמו"ר, בשלב זה פתחו בשירת "חמול על מעשיך" - ניגון ויזניצאי עתיק יומין שהרבי מבעלזא ביקש שישוררו במעמד.

בקריאת הכתובה כובד ר"י ויזניץ הגר"מ ארנסטר כשהס הושלך בקהל שעה שהסב - האדמו"ר, כובד בסידור קידושין. עיני כולם דמעו בהתרגשות כשנשמע קולו של הרבי מברך את הברכות בקול שנוק מבכי. לאחר מכן כובדו בשאר הברכות האדמו"רים מויזניץ ,טשרנוביל ומאקווא וסלונים, כאשר בבכרה אחריתא כובד הרב ר' אלחנן הלפרין. מיד לאחר מכן יצאו כל האדמו"רים בריקוד סימן טוב ומזל טוב כשההמונים מצטרפים לשירה.

לסיום, בירך כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא את הקהל במשך דקות ארוכות כששאגת "אמן" אדירה בקעה מפי הרבבות ומילאה את חלל האויר. מזל טוב.

צפו בתיעוד ענק • צילום: שלומי כהן, כיכר השבת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר