היסטוריה: האדמו"ר מבעלזא בריקוד עם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק

לאחר עשרות שנים של נתק השתתף אמש האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק בשמחת שבע ברכות בחסידות בעלזא. שיא האירוע: ריקוד משותף של שני האדמו"רים • תיעוד (חסידים)

איחוד היסטורי: לאחר נתק של עשרות שנים נפרץ אמש (ראשון) הסכר בין חסידות בעלזא ל'עדה החרדית'. אלפי חסידים השתתפו אמש בשמחת שבע ברכות לנכדו בכורו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא, במעמד אדמו"רים רבנים ואישי ציבור.

רגע מיוחד ונדיר היה בעת השתתפותו של כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, בשמחה של בעלזא.

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שהינו כיום המבוגר ביותר בין האדמו"רים הנמנים רשמית על בני 'העדה החרדית' ולו אחת הקהילות הגדולות בה, בא להשתתף בשמחת בעלזא.

קדמה להופעתו ההיסטורית משלחת של גדולי רבני ודייני בעלזא שהגיעו לאחר תפילת שחרית למעונו בירושלים בשליחותו האישית של האדמו"ר מבעלזא כדי להזמינו להשתתף בשמחה.

בהיכנסו לאולם הענק קידמו האלפים את פני האדמו"ר בשירת "כי אורך ימים ושנות חיים" מרגשת, כשלאחר מכן משוררת מקהלת החסידות שירי ויז'ניץ שמושרים בחצר הקודש תולדות אברהם יצחק.

לאחר שתיית "לחיים" קם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק לריקוד עם החתן והמחותנים כששיאו היה עת נטל האדמו"ר מבעלזא את האדמו"ר מתוא"י והחל לרקוד עימו ממושכת לקול צלילי השיר "ובכן צדיקים יראו וישמחו" כשההמונים רוקדים בהתרגשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות