בעוד כשבועיים: הילולת הצדיק משטפנשט

בעוד פחות משבועיים יחול יום היארצייט השמונים של הצדיק משטפנשט זי"ע ורבבות בני אדם יגיעו להתפלל על ציונו הקדוש בגבעתיים. ההיערכות כבר בשיאה (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מתפללים בציונו של הצדיק משטפנשט (צילום: כיכר השבת)

בעוד פחות משבועיים יחול יום היארצייט השמונים של הצדיק משטפנשט זי"ע ורבבות בני אדם יגיעו להתפלל על ציונו הקדוש בגבעתיים. פעילי השטח של מוסדות שטפנשט עמלים על הצד הלוגיסטי כדי שסדרת האירועים יעברו בהצלחה.

יום היארצייט, כ"א בתמוז, חל השנה בשבת פרשת פנחס, ובהנהלת המוסדות החליטו לציין את יום ההילולא בסדרת אירועים שיתפרסו על פני שבוע שלם, החל מיום חמישי אור לכ' בתמוז ועד יום רביעי כ"ה בתמוז.

ההיערכות הלוגיסטית כוללת תכנון מדויק של מערך הסעות לשינוע רבבות המתפללים מכל רחבי הארץ, אירוח מתאים במתחם אהל הישועות והכנסת אורחים שיוקם במתחם בית העלמין בגבעתיים. לשם כך, נבנה אוהל ענק בן מאות מטרים, ממוזג, בו ימצאו המבקרים אוכל ושתייה.

במהלך 'שבוע ההילולא', ייצאו חמישים אוטובוסים ביום מכל נקודה ויישוב ברחבי הארץ, לכיוון ציונו של הצדיק משטפנשט בגבעתיים. בימים האחרונים נפגש הרב סלומון עם מפקדי המשטרה באזור ת"א וגבעתיים, כדי לתאם את מערך האבטחה והסדר במקום.

יצוין כי מכון הספרים 'תורת אמת' שע"י מוסדות שטפנשט, הפיק והוציא לאור קובץ חמישי והיסטורי לבית רוז'ין ושטפנשט, ובו גנוזות ומסמכים היסטוריים בפרסום ראשון, כמו הסידור של הרה"ק מרוז'ין וכן הפרק המונומנטלי על אנציקלופדיית חכמי רומניה.

הצדיק משטפנשט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר