האדמו"ר מבויאן יצא למסע היסטורי בציון מייסד השושלת

כ"ק האדמו"ר מבויאן יצא הבוקר למסע היסטורי להתפלל ולהשתטח על ציוני מייסדי החסידות באוקראינה יחד עם התורמים 6,000 דולר עבור החזקת המוסדות. מה הסכום שגויס? (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מבויאן (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

מאות חסידים בראשות כ"ק האדמו"ר מבויאן יצאו הבוקר (שני) למסע היסטורי של שלושה ימים, להתפלל ולהשתטח על ציוני מייסדי החסידות באוקראינה.

אל מסע הקודש הצטרפו כל אלו שתרמו 6,000 דולרים למען החזקת המוסדות הנמצאים כמו מרבית מוסדות התורה והחסד בישראל, תחת קשיים תקציביים של ממש וזאת עקב פגיעת הממשלה והקיצוצים האכזריים.

במהלך הנסיעה יגיע לראשונה הרבי מבויאן לשאת תפילה בציונו של רבי ישראל מרוז'ין זי"ע מייסד שושלת מלכות רוז'ין-בויאן כאשר לאחר מכן ישטחו בשאר קברי הצדיקים באזור.

גורמים בחסידות מציינים בשיחה עם "כיכר השבת" כי מדובר במסע נדיר ומיוחד ולדבריהם הוא יצא אל הפועל בשל הקשיים הגדולים בקיום הישיבות והכוללים של החסידות ברחבי הארץ.

"הרבי החליט על היוזמה וברוך השם היא יצאה הבוקר אל הפועל כשאפשר לבשר שעד עתה גייסנו כ-2 מיליון דולר לטובת האברכים בזכות הנסיעה שהינה כמובן מטרה נעלית בזכות עצמה", אומרים הגורמים.

יצויין כי בכך מצטרפת בויאן לחסידויות נוספות הבוחרות להתמודד עם קיצוצי הממשלה בדרכים יצירתיות ומקוריות על מנת לכסות את "הבור התקציבי" שנוצר עקב התנכלות השלטונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר