בחצרות האדמו"רים הוחלט: יש הפסקת אש? יוצאים לנופש

בחצרות האדמו"רים ניצלו את השעות המעטות בהן היה נראה כי הפסקת האש יציבה ומיהרו לקבוע מועדי טיסות לאדמו"רים עבור החופשה השנתית. מי הזמין כרטיס ולאן? (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בעוד בממשלת ישראל מתלבטים כיצד להגיב להפרת הפסקת האש מצד החמאס, עליה הוחלט רק לפני מספר שעות, מתברר כי בחצרות האדמו"רים לא חיכו וקיבלו החלטות באשר לנופש האדמו"רים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בלא מעט חצרות ניצלו את השעות המעטות בהן נראה היה כי אכן הפסקת האש יוצאת אל הפועל וקבעו מועדי טיסות לאדמו"רים שייצאו כבר בסוף השבוע הקרוב לחופשה השנתית.

מחר (רביעי) בשעות הבוקר, לאחר תפילת ותיקין, צפוי כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק לצאת אל נמל התעופה בן גוריון בדרכו לנופש הקיץ בהרי האלפים בשוויץ.

האדמו"ר אמור לשהות השנה לחופש במשך תקופה מועטה יחסית של כחודש וישוב מיד לאחר תשעה באב לישראל לשמחת נישואי נכדו.

כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ מרכז צפוי לצאת ביום חמישי מביתו שבמרכז חסידי ויזניץ ברחוב עזרא בבני ברק לשהייה של מספר שבועות בעיירת הקיט מלויאה שבהרי האלפים שם ינפוש במשך מספר שבועות.

כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ צפוי היה לטוס מחר בשעות אחר הצהריים בדרכו לאנגליה לעיירת הנופש חלדודנא במעון הקיט של הנגיד יענקל אדלר.

במידה ויצא לנופש, האדמו"ר ישהה במקום לחופשה של מספר שבועות במהלכה ישהו בצילו חסידי ויז'ניץ מכל רחבי אירופה בשבתות כשהם זוכים לשמוע שיחוק חיזוק ומוסר.

בחסידות מציינים כי למרות שמועד הטיסה כבר נקבע הרי שבאם המצב יימשך כפי שהוא עתה והפסקת האש לא תהיה יציבה, האדמו"ר ידחה שוב את נסיעתו.

יצוין כי בכל החסידויות מדגישים כי באם יהיה חלילה שינוי במצב לרעה הרי שישתנו התוכניות והנסיעות תדחנה שוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר