לקראת ל"ג בעומר

רופאי 'טרם' מזהירים מפני סכנות פציעה של ילדים בעת הכנת המדורות

ב'טרם' מבקשים לחדד את דרכי ההתנהגות בליל ל"ג בעומר ובהם מינוי מבוגר אחראי שילווה את המדורה • יצוין כי במיוני 'טרם' בכרמיאל ובנהריה נערכים לקראת הילולת ל"ג בעומר במירון בכוחות מתוגברים להעניק שירות מיטבי לנדרשים לשירותי רפואה דחופה מבין רבבות האורחים בצפון (בארץ)

סניף טרם בכרמיאל (צילום: יח"צ)

לקראת ל"ג בעומר מבקשים מומחי 'טרם' להזהיר את ההורים והילדים כאחד מפני הסכנות האורבות בימים אלו של ערב ל"ג בעומר, כאשר הילדים יוצאים לאחר שעות הלימודים לאסוף קרשים וגרוטאות, המהווים לעיתים סכנה של ממש.

מניסיון בשנים עברו, ימים אלו מועדים לפציעה של ילדים ונערים המתכוננים למדורת ל"ג בעומר ומחפשים בקדחתנות אחר עצים וגרוטאות במקומות המהווים סכנה של ממש. לאור לקחי העבר, שמספר הפציעות בתקופה זו רושם עליה משמעותית, מבקשים מומחי 'טרם' מההורים והמחנכים להזהיר את הילדים לבל יסתובבו במקומות מסוכנים ולדאוג לפיקוח של מבוגר אחראי אשר ישהה לצד הילדים בזמן הכנת המדורות

ב'טרם' מבקשים לחדד את דרכי ההתנהגות בליל ל"ג בעומר ובהם מינוי מבוגר אחראי שילווה את המדורה. אוספים קרשים ללא מסמרים ודברים בולטים שעלולים לחתוך ולפצוע. ממקמים את המדורה בשטח נקי מקוצים ומעשבים, במרחק ביטחון סביר ממבנים. לא מבעירים מדורה מתחת לקווי חשמל וטלפון, בקרבת עצים ושיחים או מתקני דלק. מוודאים שהמרחק מהמדורה השכנה מספיק גדול. מגדירים גבול בטיחות למדורה מאבנים, על מנת לסמן את הקו שאותו לא עוברים. נועלים נעליים גבוהות ולובשים מכנסיים ארוכים וחולצה המתאימה להגנה על הגוף. מחזיקים בקרבת המדורה שני דליי מים מלאים למקרה של התפשטות שריפה. מרחיקים כל חומר דליק מהמדורה ובשום אופן לא מחזיקים בקרבת האש מיכלי דלק או גז. בסיום המדורה מוודאים כיבוי מוחלט של המדורה, על ידי שפיכת חול או מים. במקרה של שרפה, פועלים מיד לכיבויה ובמקביל מתקשרים למס' 102 לתחנת מכבי האש.

יצוין כי במיוני 'טרם' בכרמיאל ובנהריה נערכים לקראת הילולת ל"ג בעומר במירון בכוחות מתוגברים להעניק שירות מיטבי לנדרשים לשירותי רפואה דחופה מבין רבבות האורחים בצפון. מנתוני העבר עולה כי נפגעי כוויות רבים מגיעים לטיפול לאחר ההדלקות. בנוסף נערכים גם בשאר סניפי 'טרם' ברחבי הארץ לקראת ל"ג בעומר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר