חשבונות חסויים בפייסבוק? לא עוד

האפשרות להסתיר את פרופיל הפייסבוק שלכם מחיפוש מרשת החברתית, מתבטלת באופן סופי - כך נאמר בהודעה שעיתונות של החברה. מה עושים בשביל לא להיחשף לכל העולם? (ברשת)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בהודעה לעיתונות שהוציאה פייסבוק בימים האחרונים, הקיץ הקץ על מפעל הפרופילים החסויים ברשת הפייסבוק: מעתה, לא תוכלו להגדיר כי שם המשתמש והפרופיל שלכם לא יוצגו בתוצאות החיפוש באפליקציה.

הצעד החדש של הרשת החברתית, תאפשר מעתה למצוא את הפרופיל שלכם ברשת החברתית באמצעות ממשק החיפוש. דבר שהיה ניתן למנוע בעבר על ידי הפיכת הפרופיל לחסוי.

בפייסבוק טוענים, כי ההגדרה שבוטלה, הייתה קיימת ופעלה בזמנים בהם פייסבוק הייתה אוסף של חשבונות פייסבוק, אולם כיום, לאחר שהפכה לרשת חברתית ענקית ולאור השינויים במבנה הממשק, יש לשנות את השינויים ולהפוך את חווית המשתמש לטובה יותר.

(צילום: shutterstock)

יצויין, כי האופציה הוסרה מפייסבוק כבר לפני שנה, אולם הייתה זמינה להמשך שימוש עבור משתמשים שהחלו לעשות בה שימוש כבר בעבר.

ההמלצה לגולשים שמעוניינים שלא להיחשף לאנשים רבים מידי ברשת, או כאלה שרוצים מחד לשמור על הקשר עם החברים, אבל לא חפצים בהתערבבות עם כמות אוכלוסיה גדולה יותר, היא לשחק עם הגדרות הפרטיות של הפרסומים והתמונות העולות לרשת החברתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר