דו"ח רבעוני קובע:

מהירות הגלישה הממוצעת בישראל - מהגבוהות בעולם

ישראל דורגה במקום הרביעי ב"מהירות שיא ממוצעת" בגלישה. לפני החברות הישראליות דורגו ברשימה חברות תקשורת מהונג קונג, דרום קוריאה וסינגפור. כל הנתונים (אינטרנט)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

דו"ח שפרסמה חברת AKAMAI ונוגע לתשתית האינטרנטית ברחבי העולם, מעלה כי ישראל תופסת את המקום הרביעי והחשוב באחד מסעיפי הדו"ח, ומקבלת מקום משמעותי בדירוג מהירות הגלישה הממוצעת. לפי הדו"ח, המהירות הממוצעת ברחבי העולם זינקה בשנה האחרונה ב-27% כאשר ברבעון האחרון של 2013 - בו עוסק הדו"ח היא עמדה על 3.8 מגה ביט לשניה.

בראש רשימת המדינות בהן תוכלו לגלוש במהירות ממוצעת טובה נמצאת דרום קוריאה בה מהירות הגלישה הממוצעת עומדת על 21.9 מגה ביט לשניה. בנוסף, זוהה זינוק של קרוב ל-70% בנפח העברת נתונים דרך גלישה במובייל במדינה.

ישראל מקבלת את המקום הרביעי ב"מהירות שיא ממוצעת", הנתון שמדרג את המהירויות עוסק במהירות הגבוהה ביותר שמשתמשים ברחבי העולם הצליחו להשיג. מתוכם, כאמור, דורגה ישראל במקום הרביעי. מהירות השיא הממוצעת בישראל עומדת על 54.6 מגה ביט לשניה. לפני החברות הישראליות נמצאות חברות מהונג קונג, דרום קוריאה וסינגפור.

הדו"ח של AKAMAI מעלה עוד כי במאה שלושים ושלוש מדינות ברחבי העולם חלה ברבעון בו עוסקת הבדיקה עליה בקצב החיבור הממוצע. במדינות בודדות בלבד, בהן סוריה חלה ירידה במהירות החיבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר