שלום עולמי? מיקרוסופט ודרופבוקס משתפות פעולה בענן

דווקא לאחר שמנכ"ל מיקרוסופט הנוכחי החליט להשקיע את מירב המאמצים בענן, פרסמה החברה כי הגיעה להסכם שיתוף פעולה עם המתחרה הגדולה בתחום, דרופבוקס (מחשבים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מסך)

לקראת שלום עולמי בצמרת ההייטק? ענקית התכנה האמריקנית מיקרוסופט הודיעה היום (רביעי) בצעד מפתיע ביותר על שיתוף פעולה עם המתחרה הגדולה מתחום הענן "דרופבוקס" - שמתחרה בשירות הענן של החברה OneDrive. במסגרת שיתוף הפעולה, תתמוך החברה ישירות באפליקציה המתחרה.

שיתוף הפעולה בין החברות מבטיח למשתמשים אפשרות לשמור ולערוך מסמכי אופיס שונים ישירות מתוך האפליקציה, כשהשינויים יישמרו בקובץ המקורי ללא צורך בפתיחת אפליקציות צד שלישי.

כך למשל, אם אתם מחזיקים בקובץ וורד בשירות דרופבוקס ואתם מעוניינים לערוך אותו מהנייד, לא תצטרכו אפליקציית צד שלישי על מנת לערוך אותו, אלא תוכלו לעשות זאת ישירות מהאפליקציה - בין אם אתם עושים שימוש ב-OneDrive של מיקרוסופט ובין אם אתם משתמשים בדרופבוקס בה יוטמעו השינויים. השינויים שתבצעו ישמרו באופן מיידי בקובץ ללא צורך לעדכנו.

ענקית האינטרנט גוגל, שאחראית לשירות הענן הפופולרי גוגל דרייב, כבר הציעה שירות דומה לפני כמה חודשים והיא מאפשרת עריכת כל מסמך אופיס ישירות משירות דרייב באמצעות שירותי 'גוגל דוקס'. בגוגל גם מאפשרים לבצע שינויים בתוך מסמכים שקיבלתם במייל ולשמור אותם בקובץ עצמו.

שיתוף הפעולה בין המתחרות מיקרוסופט ודרופבוקס מגיע חודשים ספורים לאחר שהמנכ"ל החדש של מיקרוסופט הצהיר כי בכוונתו להוביל את החברה לעידן בו "ענן ומובייל תחילה". המהלך נתפס כאיחוד כוחות מול ענקית האינטרנט גוגל שמאיימת לבלוע נתחים משמעותיים משוק הענן.

העדכון ייכנס לתוקף כבר בשבועות הקרובים בהדרגה לכלל מכשירי האנדרואיד ולאחר מכן גם למכשירי האייפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר