גוגל מציגה: חוסם פרסומות חוקי בדולר לחודש

האינטרנט ניזון בעיקר מפרסומות שמזרימות מאות מיליארדים לאתרי אינטרנט ומאפשרים את קיומם. כעת, מציעה גוגל פתרון נוח: בדולר לחודש תקבלו אינטרנט נקי מפרסומות (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: גוגל)

מהפכה בעולם הפרסום באינטרנט? מנוע הצמיחה העיקרי של האינטרנט הוא פרסום, זו עובדה. זו גם הסיבה שאתם יכולים לקרוא חינם אין כסף את הכתבה הזו, וזהו המודל המסחרי של אין ספור אתרי אינטרנט ברחבי הרשת. יחד עם זאת, הפרסום לעתים מהווה מטרד עבור חלק מן המשתמשים, שלא תמיד מבינים כי על מנת לקבל את התוכן האיכותי נדרשים מקורות מימון.

כיום ניתן למצוא באינטרנט תוספים שעושים נזק לעולם הפרסום האינטרנטי וכורתים את הענף עליו הם נשענים, לעתים אפילו תוך כדי עבירה על החוק. כעת רוצה ענקית האינטרנט גוגל להציע שירות חדש ומהפכני; שלמו דולר לחודש וקבלו אינטרנט נקי מפרסומות.

השירות החדש שזוכה לשם "Contributor" (משתתף), מציע לכם תמורת תשלום של בין דולר בודד לשלשה דולרים בחודש לגלוש ללא פרסומות בחלק מן האתרים הגדולים בעולם שמשתתפים בשלב זה בניסוי. השירות יאפשר גלישה נקייה מפרסומות באותם אתרים באופן חוקי.

במקום התגמולים המגיעים לאתרי האינטרנט מן הפרסומות, חלק מהתשלום יעבור לאתרי האינטרנט - ככל הנראה באופן יחסי לגלישה שלכם באותו החודש. למרות זאת, נכון לעתה לא ידוע על שום אתר אינטרנט ישראלי המשתתף בפיילוט החדשני של גוגל וטרם ידוע אם השירות יוצע בכלל בהמשך לאתרי אינטרנט בישראל.

המודל המציע צפייה בתכנים ללא פרסומות קיים גם כיום וגם באתרי אינטרנט ישראלים המציעים תוכן ללא פרסומות תמורת תשלום. בגוגל ככל הנראה רוצים לשלוט באינטרנט הנקי מפרסומות באותה המידה בה שולטת כיום ענקית האינטרנט בתחום הפרסום המקוון על ידי שירות "Google AdWords" שנחשב לכלי הפרסום הגדול והרווחי בעולם.

כמו לא מעט מהשירותים המקוונים שמושקים בשנה ופתוחים להרשמה רק לאחר קבלת הזמנה, גם לשירות Contributor תוכלו להתקבל רק לאחר הזמנה מעובדי גוגל. תוכלו להגיש בקשה להזמנה כזאת באתר הרשמי של הפרויקט.

לאחרונה השיקה החברה גם שירות פרימיום לאתר שיתוף הסרטונים יוטיוב שיכונה "Music Key" ויאפשר למשתמשים להאזין למוזיקה ללא הגבלה וללא פרסומות מכל מקום בעולם תמורת תשלום בסך כשבעה דולרים שיועברו בחלקם גם לאמנים המשתתפים בשירות החדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר