טלטלה חסידית: אנשי "כל העולם כולו" פרשו לטובת מגזין תמונות חדש

טלטלה בשוק מגזיני תמונות הרבנים: צלמי "כל העולם כולו" הודיעו על פרישה לטובת מגזין תמונות רבנים חדש. "בהנהלה התנהגו בצורה לא מכובדת, אז העובדים החליטו לפרוש" (ברנז'ה, מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

טלטלה במגזיני תמונות הרבנים: אמש (ראשון), הודיעו צלמי ועורכי מגזין התמונות "כל העולם כולו" על פרישה והקמת עיתון מגזיני חדש "בחצרות קודש" שיופץ בחנויות ובדוכני העיתונים החל מסוף השבוע הקרוב.

בהודעה ששיגרו כתבו פורשי העיתון "זה היום עשה ד' נגילה ונשמחה בו. אנשי בשורה אנחנו היום הננו להודיע כי לאחר מאמצים מרובים ההנו עומדים לברך על המוגמר ואי"ה החל מסוף השבוע הזה יופיע בחנויות המובחרות ובדוכני העיתונים המגזין המצולם החדש והמוביל "בחצרות הקודש" עם הצלם שוקי לרר וצוות הצלמים המובחר של חצרות האדמו"רים והרבנים וצוותי עורכי כל העולם כולו לשעבר".

במגזינים אלו ידועה זה שנים המחלוקות בין חצרות הרבנים והאדמו"רים לצלמים הבכירים ומשום כך בחרו הם להדגיש כי אין בכוונתם להיות חלק מהמחלוקות וכי הם יכבדו את כל חצרות הרבנים: "אנחנו בצוות העיתון נשתדל לכבד כל חסידות וחסידות וכל חצר וחצר בכבוד הראוי לה כימים מקדם".

במגזין החדש ישמש אהרלה וינשטוק בתפקיד העורך הראשי, שוקי לרר יכהן בתפקיד הצלם הבכיר ושוקי קנר בתפקיד הגרפיקאי. אהרלה וינשטיין, עורך המגזין אמר ל"כיכר השבת": "אנחנו יוצאים לדרך חדשה והולכים להפתיע את הציבור עם מגזין מרהיב.

אחד מעובדי העיתון שפרש אמר ל"כיכר השבת" כי הסיבה לפרישתם הייתה כלכלית: "לא היו מרוצים מהמשכורות והתנהגו אליהם בצורה לא מכובדת אז הם החליטו לצאת לדרך חדשה".

יעקב קינד, בעלי המגזין "כל העולם כולו" אמר בתגובה כי אינו מעוניין להגיב על האשמות מצד העובדים אך הוסיף ואמר כי העיתון ימשיך לצאת לאור: "אנחנו בקשר עם החסידויות יותר מ-12 שנה והם ימשיכו לשלוח לנו תמונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר