מה שחם במוזיקה

זינגער בכיכר • כל הנייעס של המוזיקה היהודית

מדור חדש: 'זינגער בכיכר' כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. למה אהוד בנאי שר לרקדנים ברזילאים בלוז כנעני? ממה התרגש מוטי שטיינמץ? הזמר החסידי החדש שכדאי לכם לשמוע ועוד (מגזין)

זינגער | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

עוד קודם לשבוע העמוס במיוחד בלביבות משומנות וסופגניות ממולאות בכל טוב מצרים, פגש זינגער את הזמר החסידי הצעיר עוזיאל דייטש בליל שישי שעבר באירוע בוטיק, כשהוא מרגש את החוגגים עם 'למקדשך תוב' של בערי וועבר מהדיסק 'בן מלך'. זינגער שליקק את האצבעות מהכיבוד העשיר, נפעם ממתיקות קולו של הכוכב העולה וכאן בשביל לחשוף לכם על סינגל נוסף משובח של דייטש שמתבשל לו בימים אלו בסירי האולפן.

(באדיבות המצלם)

הזמרים שולי רנד ואמיר דדון קרעו את הרשת בזמנו עם הסינגל המשותף והמצליח שלהם "בין קודש לחול", השבוע הם הופיעו שוב יחד עם להיט הענק של דדון - ׳לבחור נכון׳ במופע משותף של השניים בבנייני האומה. זינגער כרגיל לא יכל שלא לחייך בקטע בו שר רנד "ודאי יש מי ששומר עליי", האינטרפטציה הדתית ללהיט המדהים הזה.

(צילום: ארי המניק)

ביום שישי האחרון הזמר והיוצר מוטי וייס, נתפס במופע שירי שבת במרכז חב"ד בלב תל אביב. זינגער מאחל לזמר המצליח להיות עסוק בקרוב בימי שישי בבישולי השבת יחד עם רעייתו שתגיע במזל טוב.

הזמר והיוצר אהוד בנאי ביצע את שירו "בלוז כנעני" באירוע השקת חדר הכושר של אמן הקפוארה החרדי מיקי חייט בבני ברק. זינגער נותר תוהה אם ניתן לרקוד בסגנון ברזילאי לצלילים כנענים...

(צילום: שלומי כהן)

הזמר, היוצר והגיטריסט החב"די ברק גרוסברג נצפה באולפן לצידו של חבר הכנסת מטעם הליכוד והגיטריסט אמיר אוחנה לקראת שיתוף פעולה מעניין. זינגער כבר מתעניין, לפחות בגיטרה הדו ראשית שמחזיק אוחנה...

החזן הצבאי שי אברמסון, הופיע ב'קונצרט חנוכה' השנתי באמסטרדם יחד עם המנצח ההולנדי ואן הנסון. זינגער ראה בין הנוכחים את שגריר ישראל בהולנד מודי אפרים וצוות השגרירות ויו״ר ארגון 'קונצרט חנוכה' דוד סימון. אברמסון עשה הרמת כוסית לחיים באופן מוזיקלי ומחויך בסגנון 'כנר על הגג'. לחיים! אברמסון.

זינגער ואתם עדיין בחנוכה אוכלים סופגניות, אבל שוקי סלומון כבר מתכונן לחודש אדר ופורים עם הסינגל החדש שלו - "שיר הביטחון" עליו הוא עובד בימים אלו באולפן של דייויד טויב. ציפור שמנה לחשה לזינגער באוזן, שבשיר ישתתף גם עמירן דביר כשעל העיבוד האלקטרוני המקפיץ יהיה אחראי שרולי מנדלסון המוכשר.

עם גיטרה: הזמרים יונתן רזאל ונער הפלא חיים ציפל נראו שרים בשיעור תורה מוזיקלי בניצוחו של רזאל. זינגער רוצה לפרגן לציפל שרואים היטב שהוא נשמר מהסופגניות המסוכנות... עם כוח רצון כזה ברור שהוא יגיע רחוק בכל תחום.

השבוע הגיע הזמר החסידי האהוב, מוטי שטיינמץ לאירוע פרטי ב..מרוקו שם הוא המשיך את אווירת "צמאה" עם ביצוע מרגש במיוחד ל"אבינו מלכנו" ול"רחמנא" החב"דיים. גם זינגער התרגש יחד עם שטיינמץ.

אותו מוטי שטיינמץ הופיע השבוע בבנייני האומה יחד עם מרדכי בן דוד במעמד 'גמרה של תורה'. זינגער שהתייבש בנאומים הארוכים חיכה בקוצר רוח למופע הקצר מידי בו הופיעו מרדכי בן דוד, מוטי שטיינמץ וזנאוויל ויינברגר.

צפו במרדכי בן דוד ושטיינמץ מבצעים "שמע בני":

(צילום: שניאור ג'רופי המלך)

ואם כבר אנחנו במופע הזה, זינגער ממליץ לכם שלא לוותר על הביצוע ל"מן השמים" של זאנוויל ויינברגר ששר ב"קולות וברקים".

(צילום: שניאור ג'רופי)

ונישאר בבניני האומה, בליל שישי הופיעו על הבמה המכובדת במופע משותף צמד הזמרים המצליחים ברי וועבר ובני פרידמן. זינגער התגנב לבדיקת הסאונד של ברי וקיבל השראה שכן הסיכוי היחיד של זינגער להופיע בבנייני האומה הוא מול אולם ריק...

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: https://wa.me/972545054433

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר