אריאל זילבר יזכה ב'פרס מפעל חיים'

הזמר והיוצר אריאל זילבר בן ה-70 יזכה בפרס 'מפעל חיים' בטקס פרסי אקו"ם שייערך בשבוע הבא. את הפרס יקבל הזמר כאות הוקרה לתרומתו הרבה לתרבות הישראלית (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אריאל זילבר (צילום: פלאש 90)

הזמר והיוצר אריאל זילבר בן ה-70 יזכה בפרס 'מפעל חיים' בטקס פרסי אקו"ם שייערך בשבוע הבא. את הפרס יקבל הזמר כאות הוקרה לתרומתו הרבה לתרבות הישראלית.

בשנים האחרונות, חזר הזמר המפורסם בתשובה ודעותיו הפוליטיות מזוהות בעיקר עם הימין הקיצוני.

אולם הבחירה בזילבר עוררה את זעמה של הזמרת אחינועם ניני, הידועה בדעותיה השמאלניות. ניני הודיעה כי החליטה שלא הגיע לטקס פרסי אקו"ם וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "רציתי להודיע שביטלתי את השתתפותי בטקס פרסי אקו"ם מסיבות אידאולוגיות, וביקשתי שאף אחד גם לא יקבל את הפרס בשמי. בקיצור, delete".‏

אותן "סיבות אידאולוגיות" ככל הנראה קשורות בכך שבאותו טקס יזכה בפרס גם הזמר אריאל זילבר שחזר בתשובה ואינו מהסס להציג את דעותיו הימניות.

זילבר הגיב להחרמה בביטול ואמר לחדשות 2: "אנשים רוצים פרסום בכל מיני דרכים. זה לא עניין אישי. זה לא לרמה שלי בכלל וזה לא מעניין אותי. אגיע לטקס בשמחה ואקבל את הפרס".

לעומתו, חברת הכנסת שולי מועלם מהבית היהודי תקפה בחריפות את החלטת ניני שלא להשתתף בטקס וכינתה אותה "קול גדול ואדם קטן", לאחר שלדברי מועלם, ניני "שותפה לאנשי האומנות של השמאל שהם שותפים לפסטיבל חרם אחד גדול ובינלאומי נגד מדינת ישראל".

מאקו"ם נמסר בתגובה לפרסום כי "זכותה של אחינועם להחליט שאינה רוצה פרס, ואנחנו באקו"ם מכבדים זכויות יוצרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר