בריו חקשור הפתיע: "אני פורש מהמוזיקה החסידית"

הזמר בן ה-24 הודיע בפייסבוק כי הוא פורש מהמוזיקה החסידית, אך לא פירט מדוע. חקשור אחראי על כמה להיטים, ביניהם השיר לזכר מרן הגר"ע, "נפלה עטרת ראשינו" (מוזיקה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פורש מהמוזיקה החסידית: חקשור (צילום: יח"צ)

חמש שנים אחרי שפרץ לחיינו ואחרי שלושה אלבומים וכמה הלחנות לזמרים גדולים ממנו, הודיע הזמר החרדי בריו חקשור כי הוא פורש מתעשיית המוזיקה וזאת לאחר תקופה מלאה לבטים שבסיומה הוא החליט על הצעד שהדהים אפילו את חבריו לתעשייה.

בדף הפייסבוק שלו כתב חקשור על הצעד המפתיע. "כמה רגעים לפני שאני חוגג חצי יובל בעולם המיוחד הזה", פתח הוא את ההודעה. "רציתי לפרסם הודעה דרמטית (דבר שתכננתי כבר לפני תקופה ארוכה כשהייתי בNew York, ורמזתי עליו בטוויטר וברשתות החברתיות) שלכל מי שאוהב ומעריך אותי ואת המוזיקה שלי, זה בוודאי יפריע ואולי אף יצבוט בלב".

"אחרי 3 אלבומים ו5 שנות קריירה בהם הספקתי להשאיר כמה שירים נכסי צאן ברזל במוזיקה היהודית כמו 'ברחמים', 'אור הלבנה', 'ברשות מורי ורבותי', 'להיות בשמחה', 'אין לנו על מי להישען' ועוד כמה מהשירים החדשים שיצאו לאחרונה כמו בכל יום שיבוא', 'אלוקי נשמה', והשיר 'נפלה עטרת ראשנו' שהפך לפס קול של פטירת הרבנים -
החלטתי לפרוש מהמוזיקה החסידית!!!!! (כך במקור)". הוסיף חקשור.

חקשור החל את דרכו המוזיקלית בשנות ה-2000 כאשר הלחין את השיר "ברשות" ליעקב שוואקי ובשנת 2010 חידש את ניגון חב"ד שהתפרסם בבתי חב"ד והביא להזמנתו לשיר את השיר המדובר ב-770 בניו יורק. שנה לאחר מכן הוא הפך רשמית לזמר בנוסף טייטל המלחין והוציא את דיסק הבכורה "שיר ושבחה" ובמהלך השנים שלאחר מכן הוא הוציא עוד שני דיסקים כשהאחרון שבהם לפני כמה חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר