במיתתן קרויים חיים: אלפים על ציון רבי משה בן טוב

תופעה! אלפים פקדו את ציונו של הצדיק המקובל רבי משה בן טוב זצ"ל בערב ראש השנה. מידי שבוע מגיעים עשרות לבקר בחדרו שבבית ´דור ודור'. הצדיק שהסתתר בימי חייו, פועל ישועות גם אחרי הסתלקותו

ענוותנותו של המקובל רבי משה בן טוב, הביאה לכך שרק לאחר מותו נחשפים מאות סיפורי מופתים שנעשו על ידו. במוסדות ´דור ודור´ מדווחים על מספר שיא של מבקרים על ציונו הממוקם בכניסה לבית העלמין שבהר המנוחות.

בערב ראש השנה הגיעו אלפים לפקוד את קברו ולשאת תפילה לשנה טובה ומתוקה. בין הבאים אנשים מכל גוני החברה הישראלית. בהנהלת ´דור ודור´ ערים לתופעה ומבטיחים כי בקרוב ייבנה אהל על הציון על מנת לאפשר להמונים להתגונן מפני השמש והגשם.

בניו מציינים כי במהלך החודשיים שחלפו מאז פטירתו התוודעו למאות סיפורי ניסים שלא היו ידועים להם. בנו, הרב שמעון בן טוב אומר כי "גדולי ישראל אמרו תמיד שאבא צדיק, אך לא ידענו עד כמה הסתיר את פעולותיו אפילו מאיתנו".

במוסדות שהקים, ´דור ודור´ מציינים כי חדרו שבבניין המוסדות הממוקם ברחוב אביתר הכהן, הפך לאבן שואבת לעשרות אנשים הבאים לשפוך את צקון לחשם במקום. בניו אומרים כי השנה הקרובה תעמוד בסימן התרחבות המוסדות. מהנהלת ´דור ודור´ נמסר כי ניתן להשיג את מזוזות הרב בן טוב שנכתבים על ידי סופרים יראי שמים לפי ההנחיות שמסר הצדיק המקובל רבי שמעון בן טוב, בכל סוגי הכתב וניתן לקבל במקום גם שירותי הגהה ובדיקה לכל מוצרי הסת"ם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר