פיתוח ישראלי חדש: כיסוי לעגלת תינוק נגד זיהומים הומים ואלרגנים

עגלת תינוק מהפכנית שיוצאת בימים אלה לשוק, תגן על העולל הרך מפני זיהומים הקיימים באוויר. אז איך זה עובד? כל הפרטים (משפחה, הורים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הכיסוי המהפכני (יח"צ)

חברת LGE מוצרי צריכה בע"מ הודיעה על השקת ה-SafeAir כיסוי המסייע בהפחתת חשיפתו של התינוק לזיהומים מחוץ לבית. המוצר פרי פיתוח ישראלי, קל לשימוש, יימכר במחיר אטרקטיבי של 49 ₪ למארז של שלוש יחידות בכל סניפי רשת סופר פארם בארץ.

"בצאתך לרחוב עם תינוקך, הוא נחשף מדי יום לזיהום, למחלות, לאלרגנים ולוירוסים הנישאים באוויר. מחקרים צרכניים רבים הראו כי יש צורך באמצעי הגנה פשוטים ומיידיים על התינוק, כבר בשלבים הראשונים של חייו, כאשר המערכת החיסונית אינה מפותחת דיה. ה-SafeAir מציג לראשונה פתרון אקטיבי, זמין, ונוח המעניק הגנה מיידית לתינוקות מפני זיהומים", מסבירים בחברה.

הSafeAir, שעל פיתוחו עמלו חודשים ארוכים רופאי ילדים, מעצבי מוצר ומומחים בתחום, הוא כיסוי מסנן זיהומים ואלרגנים, עשוי משלוש שכבות של בד נושם ומתכלה השומר על תחלופת האוויר ומסנן חלקיקים מזוהמים, בדומה למסכות הרפואיות.

הכיסוי קל, נעים, נוח ופשוט לשימוש בכל מצב ובמרכזו חלון שקוף המאפשר צפייה והשגחה על התינוק בכל עת. מיועד לגילאי 0-12 חודשים ומתאים לרוב דגמי העריסות, הסל- קלים והעגלות הקיימים בשוק. ה SafeAir מסייע גם בהגנה גם מפני גשם קל, רוח ושמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר