צפו: אתגר דליי הקרח של "מועצת השירה היהודית"

לאחר חתונת אחד מחברי הלהקה, הצטרפו חברי "מועצת השירה היהודית" של ישי לפידות לאתגר דליי הקרח. המבצעים: אריק ועמירן דביר, יוסי ברגר ויוני אליאב • וידאו (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חברי "מועצת השירה היהודית" הגיעו אמש (רביעי) לאולמי "לב האצולה" בצומת ירקונים בפתח תקווה, להשתתף בחתונת אחד מחברי הלהקה.

אחרי שעות בהן שימחו את החתן והכלה, החליטו לאתגר את עצמם ב"אתגר דלי הקרח" (ice bucket challenge), שכבר בשבועות האחרונים את הרשתות החברתיות ונועד לעורר את המודעות למחלת ניוון השרירים הקשה ALS.

וכך, סמוך למקום בו נערכה החופה שעות קודם לכן, התייצבו חברי הלהקה - ישי לפידות, קובי ברומר, אייל טוויטו וגיל ישראלוב, כשמאחוריהם עומדים הזמרים אריק ועמירן דביר, יוסי ברגר ויוני אליאב, כשהם אוחזים בדלי הקרח.

אחרי שלפידות אתגר את להקת " בקסטריט בויז", הפרויקט של רביבו וליפא שמעלצר, הסתיים הטקס בשפיכת הדלי על ראשיהם.

הזמר ישי לפידות, הסביר ל"כיכר השבת" מדוע הוא וחבריו בחרו להשתתף אף הם באתגר העולמי: "היינו בחתונה של נתנאל ישראל, חבר 'מועצת השירה היהודית' והחלטנו כולנו להמשיך את השרשרת ולהשתתף בקמפיין העולמי, כי אחד מהסימפטומים שהחולים במחלה לא מרגישים אפילו את קרח".

מאחורי האתגר המשעשע שגורם לאנשים לשפוך על עצמם דלי מלא במים וקרח מול מצלמה, עומדת מטרה מרגשת: העלאת המודעות ואיסוף תרומות למען חקר מחלת ניוון השרירים הקשה ALS. המחלה הנדירה פוגעת בעצבים וביכולתו של המוח לשלוט על השרירים בגוף. די מהר הגוף מאבד שליטה ומגיע לידי שיתוק כמעט מוחלט וחוסר יכולת לתפקד.

במסגרת האתגר, המשתתף שופך על עצמו דלי מלא קרח ומים ונוקב בשמות של שלושה אנשים נוספים ומאתגר אותם לבצע את הפעולה המקפיאה תוך 24 שעות, או לתרום לעמותה למלחמה בניוון שרירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר