סערת המופע

קובי פרץ מגיב לדנה וויס: "לא לחפש ולצאת נגד הטובים"

בתגובה ל'כיכר השבת' על קריאתה של דנה וויס "שיהיה מחיר" לאומנים שיופיעו במופע של הרב אלימלך פירר, אומר הזמר קובי פרץ: "איזה ניצחון זה אם נפגע בהצלת חיים?" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ארנון בוסאני)

קובי פרץ מגיב לדבריה של פרשנית חדשות 12 דנה וויס, ובשיחה עם 'כיכר השבת' אומר כי יפי נפש פוגעים ברב אלימלך פירר, המציל חיים.

כפי שדווח מוקדם היום ב'כיכר השבת', וויס אמרה: "הבעיה שלי, היא עם האומנים שמוכנים לקחת כסף מהציבור החילוני, אבל אחר כך מוחקים את הערכים שלהם בשביל להופיע שם. אז צריך לדעת גם להגיד להם שיהיה לזה מחיר".

'כיכר השבת' פנה לאשת החדשות כדי לעמוד על משמעות דבריה החריפים, וזו הגיבה כי התכוונה "במובן של כרטיסים ותמיכה". הכוונה לא לרכוש כרטיסים למופעים שלהם? נשאלה וויס, ואישרה: "זה הכיוון. לא חרם, אבל צריכים לדעת שלציבור שלהם גם יש ערכים".

בתגובה אומר פרץ: "לא מתייחס לתפל. הכי חשוב להתעסק בעיקר ובמה שהרב פירר עושה בשביל ולמען עם ישראל ולא כל כתב חדשות או מישהו שיושב מאחורי המקלדת צריך להגיב".

"גם לא להגיב ולא להתייחס לשטויות של אנשים מסוימים שאין להם מושג מי זה הרב פירר הלוואי וכולם ידעו ויעשו אחוז מה שהאדם הזה עושה בשביל ולמען הזולת נשים וגברים כאחד".

הזמר המזרחי המצליח המשיך, "אמונתו של הרב בדיוק האמונה של לינור אברג'יל וכיסוי הראש - היא שלהם וזה חלק מחירותם, ואם העשייה היא חלק מאמונתם ותורמת לזולת, המאבק שלנו לא יהיה על חשבונם".

לדברי פרץ, "בסופו של יום איזה ניצחון זה אם בגלל אותם אותם אנשים כמו דנה וויס הזאת או מי שלא יהיה לביטולו של אירוע התרמה, ובכך בעצם אותם יפי נפש פגעו ביכולת לעזור לאנשים להציל חיים? שזה מה שכבוד הרב הצדיק והיקר עושה כל יום וכל רגע מחייו ובחייו".

"המאבק שלנו לא צריך לבוא על חשבון רמיסה של האחר. לא לחפש את הרע שבטוב, ולא לחפש ולצאת נגד הטובים.", דברי פרץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר