המעגל נסגר

"מרגש"; הבלוגרית ואביה החסידי תרמו דם

בלוגרית בשם אסתי סגל, הלכה יחד עם אביה החסידי לתרום דם בבית החולים 'תל השומר' - וריגשה את הרשת; היא שיתפה במחלת הסרטן שעברה, הקושי לקבל מנות דם והמעגל שנסגר (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של אסתי סגל)

בלוגרית בשם אסתי סגל, הלכה היום (שני) יחד עם אביה החסידי לתרום דם בבית החולים 'תל השומר' - וריגשה את הרשת.

סגל, שגדלה עם תשעה אחים בבית חסידי בבני ברק, חלתה בסרטן לפני כעשור, וכתוצאה מסיבוכים וזיהום הרופאים נאלצו לכרות את הרגל השמאלית ובכך ניצלו חייה.

בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות, וגרף מאות תגובות ושיתופים, כתבה סגל: "היום לקחתי את אבא שלי לדייט בפארק הלאומי. בדרך חזרה, אבא שלי הציע אולי שנקפוץ לתל השומר לתרום דם וישר עשיתי פרסה מכיוון בני ברק לכיוון תל השומר".

"אני בחיים לא תרמתי", סיפרה סגל, "לפני 11 שנים, בגיל 16 אבחנו לי סרטן, ומאז ביליתי מלאאא בבתי חולים... יצא לי לקבל עשרות רבות של מנות דם ומוצרי דם, בעיקר בתקופת הסרטן וגם בכל הניתוחים שעברתי ובקטיעה".

בהמשך דבריה חשפה את הסבל הנוראי כשאושפזה כחולת סרטן: "בפעם הראשונה שקיבלתי מנת דם אחרי הטיפול הכימותרפי הראשון פיתחתי אלרגיה חמורה מאד מאד!! זה היה מפחיד ממש.. ומאז זה תמיד לווה עם פחד וטראומה.. תמיד הייתי עם צמיד אדום באשפוזים, וקיבלתי הכנה מיוחדת לפני כל פעם שקיבלתי דם.. לרוב זה היה אבא שיושב לידי ובודק איך אני מגיבה ואם אני מפתחת שוב אלרגיה..".

"ועכשיו", המשיכה, "אנחנו יושבים שנינו, בריאים וחזקים, תורמים יחד דם למי שצריך. זה היה מרגש בטירוף, סגירת מעגל מושלמת!! ואפילו אבא שלי אמר שצריך לצלם את זה ולהעלות לרשתות כדי להעלות מודעות".

"אז אם אתם אנשים בריאים וחזקים - לכו תתרמו דם!", סיכמה בהתרגשות את דבריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר