שבעה נעצרו

הסוכן הסמוי חשף מאות אלפי שקלים מזויפים

חוקקי המשטרה הצליחו לחשוף, באמצעות סוכן סמוי, הפצה של מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים בירושלים. שבעה חשודים נעצרו ונתפס הציוד ששימש לזיוף השטרות (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חלק מהכסף המזויף שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

חוקקי המשטרה הצליחו לחשוף, באמצעות סוכן סמוי, הפצה של מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים. שבעה חשודים נעצרו ונתפס הציוד ששימש לזיוף השטרות.

במשך תקופה ניהלה המשטרה חקירה סמויה, כנגד בני זוג, תושבי הדרום, שעל פי החשד מייצרים ומפיצים שטרות כסף מזויפים על ידי מכירתם.

במסגרת החקירה הסמויה, הפעילה היחידה המרכזית של המשטרה שוטר סמוי, שהצליח לרכוש את אמונו של החשוד העיקרי שהציג עצמו כמי שמוכר את השטרות המזויפים.

במשך מספר עסקאות שבוצעו באזור ירושלים על ידי הסוכן המשטרתי והחשוד, הצליח הסוכן לרכוש מהחשוד מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים, וזאת תמורת כמה אלפי שקלים.

במהלך העסקה האחרונה שהתבצעה בסוף השבוע שעבר, רכש הסוכן המשטרתי מהחשוד כ – 150 אלף שקלים בשטרות מזויפים, ועם מתן האות פעלו בלשי המשטרה ועצרו את החשוד.

בת זוגו של החשוד נעצרה אף היא בעת פשיטת בלשי המשטרה על ביתם שבדרום, שם נתפסה המעבדה והציוד ששימש את החשודים לזיוף השטרות, ובו דפים להדפסה, דיו, מדפסות וכלי חיתוך.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד ליצור, הפצה וזיוף בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נוספות.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לייצור, העברה, הפצה והחדרה של השטרות המזויפים בעלי ערך של 50 שקלים, 100 שקלים ו-200 שקלים למשק הישראלי.

עוד נעצרו 5 חשודים נוספים של פי החשד נקשרו עם הזוג בעסקאות נוספות ושוחררו אמש לאחר שהוארך מעצרם ביום חמישי.

במשטרה ציינו: "הפעילות הממוקדת והמתוכננת של המשטרה במהלכה הופעל השוטר הסמוי, סיכלה המשך הפצתם של מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים לשוק הכלכלי בישראלי ומעצרם של החשודים.

"עבירות אלו עלולות לפגוע באופן קשה הן באזרח משלם המיסים, הן בכלכלת המדינה ושוק ההון והן במטבע השקל של מדינת ישראל, ובכך לגרום להפסדים כספיים רבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר