ברגע האחרון

ירושלים: נהגי אגד ביטלו את השיבושים שתכננו כמחאה

במהלך הלילה בוטלו השיבושים של נהגי חברת 'אגד' בירושלים, שהיו צפויים להתקיים בשעות הבוקר - עקב הפגיעה בשכרם, לאחר שהצדדים הגיעו לפשרה בבית המשפט (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נהגים מפגינים, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך הלילה (שני) הודיעה חברת אגד כי בוטלו השיבושים של נהגי החברה בירושלים שהיו צפויים בשעות הבוקר לאחר שהחברה הגיעה לפשרה עם הנהגים בבית המשפט.

אתמול הודיעו נהגי החברה כי יקיימו אסיפות ההסברה הבוקר בין השעות 06:00 ל-08:00 שיגרמו לשיבושים בפעילות החברה בירושלים בשל פגיעה בשכרם.

בהסתדרות אף איימו כי יכריזו על סכסוך עבודה מיידי מול הארגון וכי אם הנהלת אגד לא תחזור בה מהתנהלותה, נציגות העובדים תודיע לציבור בכל יום היכן ייערכו אסיפות עובדים נוספות.

זעם הנהגים התעורר על החלטת החברה לשנות את תחשיב הפרמיות של הנהגים בצורה שתפגע לדבריהם בצורה אנושה בשכרם של הנהגים ברמה של אלפי שקלים בחודש.

באגד אמרו כי הם נדהמו מהודעת ההסתדרות. "הנהלת אגד פונה בשעות אלה לבית הדין לעבודה בירושלים במעמד צד אחד כנגד ההסתדרות וועד העובדים הארצי של אגד, לקבלת צוו שיפוטי המורה להן שלא לשבות ולשבש את התחבורה הציבורית בבירה באופן בריוני, פראי ובלתי חוקי בעליל. מהלכי הבזק הללו נוגדים את ההסכמים הקיבוציים הנוגעים לשכר העידוד החדש שנחתמו בין הצדדים. טרם הגשת התביעה פנתה הנהלת אגד להסתדרות ולועד העובדים הארצי בדרישה להימנע מהשביתה הבלתי מרוסנת, אך זו לא נענתה".

כאמור, הגיעו הצדדים להבנה בבית המשפט והשיבושים בוטלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר