מאות אלפי משלוחי מנות חולקו בפורים ע"י צעירי חב"ד

חצי מיליון (!) משלוחי-מנות חילקו חסידי חב"ד במהלך יום הפורים, לצד זיכוי יהודים בקריאת מגילה. בפנים: דיווח ותמונות (זמנים, פורים)

מנחם כץ | כיכר השבת |

מאות צוותים של צעירי חב"ד חילקו ברחבי הארץ מאות אלפי משלוחי מנות לרגל חג הפורים. בין היתר חולקו משלוחי המנות בבסיסי צה"ל, בתחנות המשטרה, במרכזים הרפואיים ובבתי הסוהר והנוכחים זוכו בקריאת מגילת אסתר, באפשרות לקיים את מצוות משלוח-מנות.

לכל אלו נתלוו כמובן גם כמויות אדירות של שמחת חג במיטבה. בכל בתי הרפואה ובתי האבות, כמו גם בתאי המעצר ניכרת היתה השמחה על פניהם של המשתתפים שנבצר מהם לחגוג את חג הפורים כבכל שנה. כשהם הצרפו לחבדניקים השרים את שירי החג, ניכר היה כי לרגעים ספורים הם שכחו את המקום בו הם שוהים.

בימים שקדמו לפורים עסקו מתנדבים רבים בהכנתם של המארזים ובשינועם למאתיים שישים ושניים בתי חב"ד הפרוסים ברחבי הארץ ושימשו כנקודות יציאה אל תושבי האזור.

"כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע לימד אותנו ששמחת פורים האישית שלנו לא יכולה להיות שלמה, כל זמן שיש יהודים שאין להם את היכולת לחגוג את פורים מסיבות כאלו ואחרות. לכן במהלך חג הפורים חתרנו למגע עם כמה שיותר יהודים הזקוקים לנו, כמו קשישים, נפגעי טרור, וציבור המאושפזים במרכזים הרפואיים', אומר הרב יוסף אהרונוב, יו"ר צעירי חב"ד.

בנוסף למשלוחי המנות ערכו צעירי חב"ד קריאות מגילה המוניות ברחבי ישראל, ובמספר ישובים אף הוקמו "אוהלי קריאה" מיוחדים, שם ניתן היה לשמוע את קריאת המגילה בכל שעה מעשרים וארבע השעות של פורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר