גל הטרור

תחת איפול: ההערכות מטען החבלה בצפון על רקע לאומני

אחרי יממה מאז פיצוץ מטען החבלה אתמול בבוקר בצד הכביש בצומת מגידו, במערכת הביטחון מעריכים, כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני ולא פלילי, אך עדיין יש איפול מוחלט על הפרשה (צבא וביטחון)

(צילום: סעיף 27א')

אחרי יממה מאז פיצוץ מטען החבלה אתמול בבוקר (שני) בצומת מגידו, במערכת הביטחון מעריכים, כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני, אך עדיין יש איפול מוחלט על הפרשה.

בפיצוץ נפצע באופן קשה שרף אלדין בן ה-21 מכפר סאלם. הפצוע ללא עבר פלילי, מה שמחזק את ההערכה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

כזכור, לאחר הפיצוץ נחסמו הכבישים באזור צומת מגידו למשך שעות ארוכות וכוחות הביטחון סרקו את האזור מחשש להימצאות מטעני חבלה נוספים או מחבלים שבכוונתם להניח מטענים נוספים בשולי הכביש. בתום הסריקות באזור לא אותרו מטענים נוספים.

אלדין שנסע ברכב כשהמטען התפוצץ לידו מאושפז בבית החולים רמב"ם, ומצבו מוגדר קשה. מנהלת היחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי, ד"ר ג'ניה מחאמיד, מסרה כי הוא מורדם ומונשם, וכי מצבו מוגדר קשה אך יציב. הוא סובל מפגיעת ראש קשה, מספר שברים ופגיעת רסיסים שונים בחלקי גופו.

כזכור, בשבוע שעבר הוטמן מטען חבלה גם באוטובוס בביתר עילית, ורק בנס הוא לא התפוצץ וגרם לאסון כבד.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר