גם בלי תקציב מדינה:

'מרכז כיוון' מציג: מגוון קורסים מסובסדים להכשרה מקצועית

טכנאי ציוד רפואי? מפעיל רחפנים? נהג אמבולנס או הייטקיסט? • תכנית השוברים ללימודי מקצוע עדיין לא אושרה, במרכז כיוון לא מחכים ומסבסדים מגוון רחב של קורסים למקצועות איכותיים (לימודים, מקודם)

קורס מקצועי בבית כיוון (צילום: יח"צ)

רוצים ללמוד הכשרה מקצועית, אבל לא מצאתם מקור למימון? עכשיו גם אתם יכולים. מאז התפרצות משבר הקורונה והכאוס הכלכלי שבא בעקבותיו, נעשים מאמצים רבים כדי לסייע למעוניינים להשתלב בהכשרות מקצועיות על מנת לשלבם בתעסוקה איכותית, כזאת שתהיה יציבה ותשרוד בע"ה כל משבר עבודה עתידי שלא נדע. אולי לא רבים יודעים, אבל תחום עידוד שילוב החרדים בתעסוקה נמצא במשבר, כבר למעלה משנה מאז התחיל המשבר הפוליטי שהותיר את ישראל ללא תקציב ממשלתי.

בין שאר השירותים שנפגעו מהיעדר תקציב, הופסקה גם חלוקת השוברים ללימודי הכשרה מקצועית באמצעות מרכזי ההכוון התעסוקתי לחרדים ברחבי הארץ. מחוסר יכולת לממן את הלימודים, חרדים רבים שהתעניינו בהכשרה מקצועית, נאלצו לדחות את תכניותיהם.

כדי לסייע לאלפי חרדים המעוניינים דווקא עכשיו לרכוש הכשרה מקצועית, נטל על עצמו 'מרכז כיוון' בירושלים לסבסד מגוון רחב של קורסים להכשרה מקצועית בשת"פ עם מוסדות הכשרה שונים, בהם מכללות מובילות וגופים נוספים.

הקורסים המוצעים כוללים הכשרות מקצועיות בתחום ההייטק כמו ניהול רשתות, פיתוח אתרים ועוד, קורס נהגי אמבולנסים בשיתוף איחוד הצלה, קורס נהגי אוטובוסים, קורס מדידות באמצעות רחפנים וקורסים נוספים בסבסוד כמעט מלא של 'מרכז כיוון' ובתשלום סמלי של המשתתף.

שיתוף פעולה ייחודי נוסף, מתקיים עם מכללת 'דעת' שמציעה שני קורסים מקצועיים להכשרת טכנאים בסבסוד כמעט מלא לתחומים עם ביקוש רב. במסגרת השת"פ עם מכללת 'דעת' יתקיימו קורסים לטכנאי מיזוג אוויר וטכנאי ציוד רפואי.

מקצוע טכנאי הציוד הרפואי, נחשב לבשורה של ממש עבור הציבור החרדי, שכן בימים אלה קיים ביקוש אדיר מצד בתי החולים וקופות החולים לטכנאים זמינים במיידית לתחזוקה ותיקון של מכשור קרדיולוגי, מכשירי הדמיה, מוניטורים, מכשירי אולטרה-סאונד, א.ק.ג, מכשירי דיאליזה, מכונות הנשמה ועוד.

יחיאל אמויאל מנכ"ל מרכז כיוון אומר: "דווקא אחרי משבר הקורונה, הדרך הבטוחה להשתלב בשוק העבודה בצורה יציבה היא באמצעות רכישת מקצוע שמעניק יתרון משמעותי בהתמודדות על משרה. הצלחנו לגייס מימון מיוחד לקורסים למקצועות איכותיים ומשתלמים במיוחד. הצוות שלנו במרכז כיוון ערוך לקלוט את הפונים ולהתאים להם את מסלולי הלימוד הטובים ביותר עבורם"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר