סמנכ"ל 'רפאל' בסיור בקמפוס "קמא טק"

"התרשמתי מאד מהאיכות של התלמידות ומהפרויקטים"

השבוע התקיים ביקור מיוחד בקמפוס קמא-טק בני ברק, של סמנכ"ל בכיר ברפאל מר עמית צימר שהגיע לסייר במקום ולהתרשם מפרויקטים שפיתחו נשים חרדיות. (הייטק, נשים חרדיות).

(צילום: יח"צ)

רפאל הינה אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר בארץ, העוסקת בפיתוח מערכות הגנה משוכללות מהמתקדמות ביותר בעולם, כמו כיפת ברזל, קלע דוד, מערכת הלייזר "מגן אור " ועוד. בשיתוף פעולה מיוחד שנרקם בשנה האחרונה רפאל חברה לקמא-טק בהכשרה של נשים חרדיות בוגרות מצטיינות של מסלול קמא-טק בסמינרים. במסגרת שיתוף הפעולה התלמידות מפתחות, בהנחיית מומחים מרפאל, מערכות של בינה מלאכותית, מערכות משובצות מחשב, ראיה ממוחשבת, צפנים, ועוד. ומתנסות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש כיום בעולם בתחום.

תוכנית קמא-טק מתקיימת בשיתוף פעולה עם הסמינרים החרדים, בהכוונתם של גדולי ישראל שליט"א, התלמידות לומדות קורסים מתקדמים במדעי המחשב לצד לימודי הנדסאי תוכנה של מה"ט, בתום השנתיים, התלמידות המצטיינות ביותר נכנסות למסלולי הכשרה מיוחדים, בוטקאמפים של שלושה חודשים עם חברות ההייטק המובילות, על מנת לרכוש ניסיון מעשי בטכנולוגיות מתקדמות, מה שעוזר בהמשך להגיע למשרות איכותיות במיטב חברות ההייטק.

סמנכ"ל בכיר רפאל עמית צימר אמר "התרשמתי מאד מהאיכות של התלמידות ומהפרויקטים המורכבים שהוצגו. רפאל היא המעסיק הגדול ביותר בצפון הארץ והחברה מעסיקה עוד מאות עובדים במרכזי פיתוח באתרים שונים במדינה, אנו פועלים לקלוט לשורותינו את העובדים הטובים ביותר ותוך כדי כך, גם לתת ייצוג משמעותי לאוכלוסיות גיוון שונות. מבחינתנו היוזמה המשותפת היא דרך מצוינת לחיבור תלמידות חרדיות לחברת רפאל. מניסיון העבר, אנחנו יודעים שבקרב ציבור הנשים החרדיות חבויים כישרונות גדולים מאד, וכי הן מקצועיות ואיכותיות מאד, שיתוף הפעולה הזה נולד על מנת לתת לנשים הללו הזדמנות להשתלב בחברת רפאל בקדמת תעשיית ההייטק הישראלי. זהו פרויקט בעל משמעות רבה מאד מבחינתנו ואנחנו שמחים וגאים להיות שותפים במהלך החשוב הזה."

הרב משה פרידמן מנכ"ל קמא טק נשא אף הוא דברים ואמר: "כאשר התחלנו את הדרך לפני מספר שנים זה היה ניסוי חדשני, האם אפשר להביא תלמידות חרדיות לקדמת הטכנולוגיה ובתנאים רוחניים הכי מהודרים, וב"ה זה כ"כ הצליח, כך שלא עבר זמן ארוך וכבר המשכנו לתו כניות נוספות, ומשנה לשנה זה הולך וצומח ב"ה. זה שחברת רפאל שהיא אחת מספינות הדגל של ההייטק הישראלי נרתמת למהלך בכזו עוצמה, זה רק מוכיח את האמון שיש לראשי ה הייטק בשיתוף הפעולה עם קמא-טק ואת הכי שרון האדיר שיש אצל הנשים החרדיות. אנחנו מקווים בעז"ה שנראה עוד מחזורים רבים לתוכנית הזו שתגדל ותפרח בעזרת השם".

(יח"צ)
(יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר