חג בפתח!

מתחדשים בתנור לחג? הנה בשורה עבורכם

מטלות הבית הרגילות לא נעלמות לאף מקום בנקיונות לחג • כל יום אתם גונבים עוד שעה ומתקדמים בעקביות בניקיונות • אל תדאגו לנקיון התנור כי יש לנו בשורה מרעננת (צרכנות)

מתנקה בלחיצת כפתור (צילום: יח"צ)

מתחדשים בתנור חדש לקראת פסח? הוסיפו רק 149 ₪ וקבלו סיר טיגון 'Air Fryer' מבית 'אלקטרולקוס' בשווי של כ 800 ₪.

פסח נושף בעורף, ר"ח ניסן כבר כאן, ואתם עסוקים עד מעל הראש. מטלות הבית הרגילות לא נעלמות לאף מקום, הילדים דורשים את שלהם, ארוחת צהריים משביעה למחר צריך להכין. ופסח - מתקרב בצעדי ענק. מידי יום אתם גונבים מסדר היום העמוס שעה, שעה וחצי ומתקדמים בעקביות בניקיון הבית וביעור החמץ.

יש לנו בשורה משמחת בשביליכם!

השנה, התנור מתנקה בלחיצת כפתור פשוטה. אין צורך לשבת שעות עם חומרי ניקוי חריפים ולקרצף את דפנות התנור, נגמר סדר קיסמי השיניים המהלכות בזהירות בכל החורים והסדקים וחסל סדר כאבי הגב.

את תנורי 'אלקטרולוקס' תוכלו להכשיר לפסח בקלות, במהירות ובהידור בלחיצת כפתור אחת ללא כל חשש של שאריות חמץ, ע"י הטכנולוגיה המתקדמת 'ניקוי פירוליטי' (בדגמים נבחרים).

בשיטה זו התנור מתחמם לטמפרטורה של כ-500oc למשך יותר משעתיים, שורף את כל השומנים והופך אותם לאפר. וכל מה שנשאר לכם לעשות זה לנגב את האפר שהצטבר בתחתית התנור והתנור כשר לפסח!

אני רוצה את התנור המתנקה בלחיצת כפתור >>>

ב'אלקטרולוקס' חשבו מעבר והחליטו לפנק אתכם. בכל קנית תנור תקבלו סיר טיגון 'Air Fryerב - 149 ₪ בלבד. בסיר טיגון 'Air Fryer' של 'אלקטרולוקס' האוכל מתבשל על ידי אוויר בצורה אחידה ושווה. (מכאן השם Air Fryer'' - טיגון אוויר). אוויר חם מסתובב במהירות גבוהה במכשיר ומה שצריך להוסיף זאת כפית שמן אחת.

והתוצאה? שילוב מנצח של אוכל מטוגן ואפוי, קריספי בשכבה העליונה ורך מבפנים וללא שימוש כמעט בשמן, כך שתוכלו לשמור על הבריאות וגם על הגזרה.

שירות ואחריות של היבואנית הרשמית מיניליין. להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל הנבחרות ובאתרי הסחר המורשים.

תוקף המבצע עד 30.4.22 או עד גמר המלאי.

למידע ופרטים נוספים לחצו כאן >>>

'אלקטרולוקס' לחיים טובים יותר בבית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר