ממלכת העיצוב

החודש המשתלם ביותר לריהוט הבית: ספטמבר SALE בדיסיטי

את חודש אלול וערב חגי תשרי אתם עומדים לנצל השנה באופן מושלם. הרבה מאוד אנשים מחכים לחידוש הבית דווקא אחרי חופשת הקיץ ונהנים מחגים באווירה של חדש ונקי. השנה זה גם משתלם במיוחד ורק בעיר העיצוב של ישראל, דיסיטי, שם התכוננו היטב לקראת חודש מכירות שלא היה כמותו (עיצוב)

ספטמבר סייל מטורף בדיסיטי (צילום: דיסיטי)

יותר מ- 200 חנויות שונות לעיצוב הבית, בכולן עשרות מבצעים והטבות ייחודיים לסניפי דיסיטי. לדוגמה בסניף איטלסופה – ריהוט איטלקי איכותי ביותר, תמצאו מערכת ישיבה פינתית ב- 9,900 ₪. בסניף ביתילי מחכה לכם קולקציה חדשה ומעוצבת עם מחירים ללא תחרות, לדוגמה ספת קאסנדרה במחיר 3,990 במקום 5,990 לחברי מועדון. בגל מטבחים, מתחדשים במטבח וברכישה בשווי מעל 40 אלף שקלים, מקבלים אי במתנה. 30% הנחה מחכים לכם בסניף מיליון כיסאות ואילו בנובו גלרי, מבחר ענק של עודפים ארונות אמבט עד 80% הנחה. המבורגר ברוס דיזיין מציעה פינת אוכל עגולה + 6 כיסאות במחיר 3,540 ₪. ליווינג רום, רהיטי מעצבים במחירים ללא מתחרים, מציעים לכם ספה מעוצבת ב- 2,990 ₪ ובמחסני חשמל תרכשו נינג'ה – שייקר ומעבד מזון 682-Bl ב- 534 ₪ במקום 834 ₪. כאמור, כל זאת בנוסף לעוד עשרות מבצעים והטבות בכ-200 חנויות המתחם.

ספטמבר סייל מטורף בדיסיטי (דיסיטי)

"עד היום לא פספסנו כל הזדמנות על מנת להוכיח שהגענו לכאן לשנות את פני עולמות עיצוב הבית בישראל", אומרת פנינה רווח, מנכ"לית DCITY "וגם עכשיו איננו מתכוונים לדלג על האפשרות שהזדמנה לפתחנו. אין כמו חגים כדי להשקיע בשינויים מבורכים בבית ודיסיטי זהו המקום הנכון ביותר עבור אנשים שמחפשים את הדרך החווייתית והזולה ביותר, לחדש את כל מה שהם רק רוצים בבית.

DCITY עיר העיצוב והבילוי הגדולה במזרח התיכון, בפארק ישראל - מעלה אדומים ומציעה כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד – בכל טווח המחירים. המתחם שמשתרע על פני 150,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו"ל, עושה מהפכה בתחום, הן בשל גודלו ויופיו, הן בשל המגוון החנויות והמחירים שהוא מציע בתחום עיצוב הבית. בנוסף, DCITY כולל גם מתחם יפהפה, הפיאצה -אזור המסעדות (כולן כשרות) הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס ובעל תקרת השמים המלאכותית הגדולה במזרח התיכון.

בואו לנצל את החודש הזה באופן המשתלם ביותר – כי שווה לרהט את הבית בדיסיטי!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר