ג'ימייל מאפשרת שליחת קבצים כבדים, עד 10 ג'יגה

שיפור משמעותי ביותר בשירות הדואר של גוגל - ג'ימייל. מהיום תוכלו לשלוח קבצים כבדים במיוחד עד 10 ג'יגה ישירות דרך ג'ימייל, בלי להזדקק לשירותים חיצוניים (דיגטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
משלוח קבצים כבדים בדואר האלקטרוני (צילום: shutterstock)

פיל שארפ, מנהל בכיר ב'גוגל', הודיע בימים האחרונים בפוסט שפרסם בבלוג של חברת 'גוגל', על שיפור נוסף בתיבת הדואר הפופולארית ג'ימייל, שאמור לגרום לכולכם לאנחת רווחה.

הפעם מדובר, בהגדלת משקל הקבצים הניתנים לצירוף להודעות.

המשקל המעודכן אותו ניתן לשלוח מגיע עד לגודל של 10 גיגה ביית.

העדכון הוא בעצם ממשוק של ג'ימייל עם תוכנת הענן של גוגל (גוגל דרייב), במסגרתו יהיה ניתן לשתף קבצים במייל ישירות משירות ה'גוגל דרייב'.

בבלוגים טכנולוגים שונים, מדווחים כי השינוי החדש, לא רק שיאפשר לשלוח קבצים כבדים יותר, אלא במיוחד יעזור לאותם אלה שאינם נמצאים במשך כל היום ליד שולחן העבודה במחשב, ובכל זאת רוצים לשתף קבצים בגימייל, כעת, הם יוכלו לשתף את אותם קבצים דרך שירות 'גוגל דריב' והממשוק שלו עם גוגל.

אנשי טכנולוגיה שונים טוענים, כי המהלך החדש שתוך זמן קצר אמור להופיע בתיבות המייל של כולנו, יגרום לחיזוק מעמד ג'מייל כתיבת הדואר הפופולארית והטובה ביותר.

כזכור, בימים האחרונים זכו חלק נרחב ממשתמשי ג'ימייל לעדכונים שונים בשירות, בינהם האופציה של הוספת הודעה חדשה. גם מבלי להיכנס להודעה עצמה אלא בדיוק כמו שהתרגלנו לכתיבה בצ'אט.

קיבלתם את העדכון בתיבת הדואר שלכם? מה אתם אומרים עליו? טקבק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר