הנשיא פרס: "בני נוער יכולים לעבוד בגוגל"

במהלך סיקור שערך במשרדי ענקית האינטרנט בתל אביב, הציע נשיא המדינה לשלב צעירים ישראליים בעבודה בגוגל: "אני רציני לחלוטין" אמר. "הם גם יוכלו לראות מזה קצת הכנסה" (טכנולוגי)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
פרס במשרד גוגל, הבוקר (צילום: פלאש 90)

נשיא המדינה שמעון פרס, ערך הבוקר (שני) ביקור מיוחד במשרדי 'גוגל' בתל אביב, והציע לשלב בני נוער ישראליים בעבודה במסגרת החברה.

לדבריו של פרס: "אני חושב שנערים בכיתות יא' או יב' יכולים לעבוד בגוגל שעתיים בשבוע. אני רציני לחלוטין לגבי זה, והם יוכלו גם לראות מזה גם קצת הכנסה".

"זה חלק מהשקעה בחינוך ובמדע, שהוא כיום האתגר הגדול ביותר של מדינת ישראל. בעוד שלמדינה יש גבולות ברורים, למדע אין גבול" אמר הנשיא.

פרס בביקורו, הבוקר (צילום: פלאש 90)

אל פרס התלווה בביקור הפרופסור יוסי מטיאס, וכן מנהל פעילות המכירות של גוגל בישראל, שהציגו לנשיא סדנה מיוחדת לפיתוח משחקי מובייל שהושקה במהלך ביקורו.

פרס התייחס גם לנושא הפוליטי מדיני, ולחרם האירופאי שעלה לאחרונה לכותרות, ואמר: "האירופים הזהירו אותנו מספר פעמים. הם אינם מחרימים את ישראל, אלא לא מכירים בלגיטימיות של התיישבותנו שם".

"הם הרי קיבלו במסגרת הסכמי קמפ דיוויד הסכמה שלא נספח את יהודה ושומרון, ואני מבין שהם לא מחרימים אותנו אלא את השטחים. אבל הם לא עיוורים וחירשים. אני מאמין שאפשר לדבר איתם. אתמול היה שאצלי שר החוץ הצרפתי, שהוא גם ידיד אישי שלי. אמרתי לו שאנחנו הולכים לתהליך של שלום, ושאמנם קיימת סקפטיות בציבור, אבל שלפחות לא יערימו עלינו קשיים"

פרס שיבח את המגמה אותה מובילה גוגל ואמר: "הציבור לא רוצה שיישלטו בו אלא שיסייעו לו ואני התרשמתי מהפילוסופיה של גוגל שמדברת על עזרה למשתמשים. בניגוד לממשלות, חברות גלובליות אינן משתמשות בכח, ולכן היחסים ביניהן הן של שיתוף פעולה או תחרות בלבד".

"ממשלות, מצד שני מטפחות בעצמן אי אמון וחשדנות. את הכספים מוציאות ממשלות על צבא ומשטרה ואכיפת חוק, בעוד שחברות פרטיות מוציאות את הרווחים שלהן לפיתוח. גוגל נמצאת בראש המגמה הזו של שינוי החיים, של פעולה שמטרתה לשפר את איכות החיים, ושמשפיעה גם על מה שקורה מסביב לנו. אין דבר כזה אביב ערבי: יש שינוי עולמי, ובמסגרתו אנשים שואפים לחיים טובים יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר