צפו: המקל שיחליף את המטריה

יזמים סינים הציגו מטרית גשם מהפכנית: מקל הפולט רוח המסיטה את הגשם לצדדים. האם זה תחילת הסוף של המטרייה המסורתית? צפו במקל-מטריה המודרני בפעולה (גאדג'ט,דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך קיקסטארטר)

בין הכלים שמשרתים את כולנו שנים רבות נמצאת מטריית הגשם. המטרייה לא עברה שינוי מהותי מאז המצאתה, ונראה שהמהפכה הטכנולוגית עקפה אותה מסיבה פשוטה, לא היה כל כך מה להמציא ופיסת הבד המתוחה על ידי מוטות ברזל דקים המשיכה לשרת אותנו בנאמנות, עד שנשברה מהרוח הנושבת, או אבדה היכן שהוא.

כעת, מציגים יזמים סיניים באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר מטרייה מהפכנית שעלולה לשנות את עולם המטריות. במקום שהמטרייה תיכנע בפני הרוח, היא תכניע את הגשם על ידי הרוח.

המטרייה החדשנית כוללת מוט שמכיל מאוורר רב עוצמה וממוקד היטב בראשו. על ידי הפעלת המאוורר באמצעות ידי סוללת ליתיום נטענת, הרוח שהמטרייה יוצרת מסיטה את הגשם ממי שמחזיק במוט המטרייה כלפי הצדדים. מה שאומר שלא ממש מומלץ לעבור על יד מי שעושה שימוש במטריית הרוח.

מטריית הרוח מגיעה בכמה דגמים כולל דגם המיועד לנשים, היא בגודל של 30 סנטימטרים בלבד ומשקלה 500 גרם. היא מיועדת להיכנס לתיקי צד.

אחד הדגמים כולל סוללה שתספיק ל-15 דקות עבודה בלבד, ומיועד להגן על אדם אחד או שני בני אדם קטנים מפני הגשם.

המטרייה השנייה גדולה יותר, והיא כוללת מוט מטרייה בגודל של 50 סנטימטרים ומשקל של 800 גרם. היא מיועדת להגן על שני בני אדם בוגרים ויכולה לפעול במשך 30 דקות רצופות אם היא טעונה במלואה. דגם נוסף כולל מטרייה בגודל דומה, אך בתצורה מתקפלת.

כאמור, המטריות פועלות בעזרת סוללות ליתיום נטענות, וזהו עקב האכילס של המוצר מכיוון שלאחר זמן קצר יחסית תמצאו את עצמכם ללא הגנה מפני הגשם. בנוסף עדיין לא ברור כיצד תתפקד מטריית הרוח ברוח הנושבת בעוצמה רבה.

מפתחי המטרייה כאמור מגייסים כספים עבור המטרייה העתידנית באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר. עד כה הצליחו לגייס למעלה מ-85,000 דולרים במקום 10,000 דולרים שביקשו לגייס. המטרייה צפויה להגיע לשווקים בעוד בשנה ומחירה יעמוד על בין 100 ל-150 דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר