בשורה למאות מיליוני לקויי ראייה:

סטארט-אפ ישראלי פיתח טכנולוגיה המשפרת את הראיה דרך המוח

מאות מיליוני אנשים בעולם סובלים מלקויות שונות בראיה, שאין להן פתרון מספק. חברת RevitalVision הישראלית פיתחה פטנט שהושקע בו מיליוני דולרים לטכנולוגיה המשפרת את הראיה באמצעות שיפור יכולות עיבוד התמונה במוח. כעת, עם אישור FDA, קוד טיפול בארה"ב ולקראת השקה בארה"ב ובאירופה, החברה מאפשרת לציבור להשקיע בה בתמורה למניות החל מ-2,500 ₪ (סטרטאפ)

הסטארט-אפ הישראלי RevitalVision פיתח טכנולוגיה מבוססת פטנט אשר בשונה משיטות אחרות מטפלת גם במוח ולא רק בעין (צילום: שאטרסטוק)

כ-250 מיליון אנשים בעולם סובלים כיום מראיה ירודה, כאשר 25 מיליון מתוכם חיים במדינות מפותחות. הסובלים מראיה ירודה, לא רואים טוב בשתי העיניים כתוצאה ממחלות עיניים שונות אשר לא ניתנות כיום לשיפור על ידי ניתוח, תרופות או משקפיים.

הטיפול הקיים לבעיות ראייה הניתן לחולים מבוסס רק על טיפול בעין עצמה, ולעיתים בעיות ראייה רבות נותרות ללא מענה כלל. במקרה של עין עצלה למשל, שהיא אחת מבעיות הראייה הנפוצות ביותר מתחת לגיל 40, הבעיה הינה בעיה התפתחותית במוח, ואיננה בעיה בעין.

הסטארט-אפ הישראלי RevitalVision פיתח טכנולוגיה מבוססת פטנט אשר בשונה משיטות אחרות מטפלת גם במוח ולא רק בעין.

הפיתוח של החברה מתבסס על כך שאיכות הראיה שלנו נגזרת משני גורמים: האופן בו התמונה נלכדת בעין (האופטיקה) ואיכות העיבוד של התמונה המתרחש במוח (הקורטקס הראייתי).

החברה פיתחה 30-40תרגולים המותאמים אישית למטופל: 30 דקות כל תרגול, במהלך 2-3 חודשים בצורה של תרגול ביתי מול המחשב האישי - הפעלה ישירות מהדפדפן, ללא צורך בהתקנה.

צוות חזק בעל ניסיון אדיר בשוק הרפואה

RevitalVision הוקמה בידי יאיר יהב, המכהן כמנכ"ל החברה. יהב הקים את החברה לאחר 22 שנות ניסיון בתעשיית המכשור הרפואי בתפקידי ניהול בכירים.

בין תפקידיו בעבר ניהל את תחום המכירות בג'ונסון אנד גו'נסון מדיקל, בחטיבה עסקית בבוסטון סיינטיפיק, וכיהן כסמנכ"ל מכירות אסיה פאסיפיק בפלייט מדיקל.

יהב חבר לצוות מקצועי המונה מהנדסי תוכנה, אופטימטריסטים ומנתחי עיניים בכירים, אשר רשמו מספר אקזיטים מרשימים.

הטכנולוגיה שלה היא היחידה בעולם המאושרת על ידי ה FDA- לטיפול בעין עצלה במבוגרים מעל גיל 9 ועומדת לפני קבלת קוד טיפול בארה"ב ( CPT Code ) זהו שלב הכרחי לקבלת כיסוי ביטוחי לטיפול בארה"ב. החברה נמצאת כיום רגע לפני השקה בארצות הברית ובאירופה.

לפרטים והשקעה ב-RevitalVision החל מ- 2,500 ₪ >

תוצאות יוצאות מן הכלל במעקב אחרי מטופלים

לאחר מעקב ממושך על המטופלים בעזרת הטכנולוגיה, ניתן לראות הישגים מרשימים בשיפור פרמטרים שונים המודדים את איכות הראייה.

"נאמר לי שאין ללקות שלי אף פתרון ישים, ולא אוכל להוציא לעולם רישיון נהיגה" מספרת ירדן, מטופלת של RevitalVision אשר לאחר תרגול של חצי תכנית בלבד שבה לבדיקת ראיה חוזרת, והצליחה לקרוא 2 שורות נוספות, שאיפשרו לה אישור הוצאת רישיון.

עד כה נערכו 23 מחקרים, על יותר מ- 10,000 לקוחות, והושגו ראיות קליניות נרחבות המוכיחות את היעילות קלינית של המוצר, אשר 8 מהם פורסמו גם בספרות המדעית.

אישור FDA לטיפול בעין עצלה וקוד טיפול בארה"ב

הטכנולוגיה של RevitalVision היא היחידה בעולם המאושרת על ידי ה-FDA לטיפול בעין עצלה במבוגרים מעל גיל 9 ולאחרונה קיבלה קוד טיפול בארה"ב (CPT Code), המהווה שלב הכרחי לקבלת כיסוי ביטוחי לטיפול בארה"ב. קבלת קוד הטיפול מקדם את פריצתה של החברה לשוק האמריקאי ובשורה עצומה ללקויי הראייה שעד היום לא קיבלו מענק ראוי ומספק.

שואפים לאקזיט: המטרה למכור את החברה למשקיע אסטרטגי

בשוק בו הצורך בפתרונות חדשניים הולך וגובר, חברות מתחרות בתחום מציגות אקזיטים מרשימים.

Novartis רכשה את חברת Amblyotech בפברואר 2020, וחברת Nova-Sight הישראלית גייסה 8 מיליון דולר ביולי 2020. לטכנולוגיה של RevitalVision יש יתרון משמעותי על חברות אלו ושחקניות אחרות בשוק המבוגרים - מגיל 9 ומעלה.

לחברה שאיפות עתידיות להרחיב את פעילותה בעולם, ואת האינדיקציות של אישור ה-FDA לגילאים נוספים. לשם כך החלה בגיוס הון דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז המאפשרת לציבור להשקיע בקלות בסטארט-אפים ישראלים מהפכניים וזאת במטרה להרחיב את פעילות החברה לבצע מכירה אסטרטגית בשנת 2025 (אקזיט).

אין ספק, שפתרון חדשני כמו של RevialVision עשוי לשנות את המציאות עבור מאות מיליוני לקויי ראיה שלא נמצא להם טיפול מספק. מגמת הטיפולים הטכנולוגיים שאינם דורשים ניתוחים פולשניים תנגיש את הרפואה להמונים, ותהווה אלטרנטיבה ראויה לאלו שאינם רוצים או יכולים לעבור ניתוח.

החברה נמצתא בימים אלו בגיוס המשך והיא גייסה כבר למעלה מ-3.2 מיליון ₪ מיותר מ- 340 משקיעים אשר הפכו בעלי מניות בחברה ויוכלו להרוויח מההצלחה שלה במידה ותנפיק בבורסה או תעשה את האקזיט המיוחל.

לפרטים והשקעה ב-RevitalVision החל מ- 2,500 ₪ >

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר