כל מכונית ייחודית

המעצב האגדי חושף מיני קלאסית בעיצוב מחודש ויוקרתי

שיתוף פעולה בין איאן קאלום, מעצב העל של יגואר ואסטון מרטין, לבין בית הבנייה Wood and Pickett, הוליד גרסה מחודשת, חזקה ויוקרתית במיוחד למכונית המיני האייקונית - במחיר שמתחיל ב-75,000 פאונד (כ-157,500 דולר) | כל רכב ייוצר במהדורה מוגבלת וייחודית (רכב)

מכונית רטרו בגרסה מודרנית (צילום: יצרן)

שיתוף פעולה בין איאן קאלום, מעצב העל של יגואר ואסטון מרטין, לבין בית הבנייה Wood and Pickett, הוליד גרסה מחודשת, חזקה ויוקרתית במיוחד למכונית המיני האייקונית - במחיר שמתחיל ב-75,000 פאונד (כ-157,500 דולר), עם הפקה מוגבלת וייחודית לכל רכב.

הגרסה החדשה, שנקראת Wood and Pickett Mini by CALLUM, היא הרבה יותר ממיני רגילה - מדובר במכונית קלאסית על סטרואידים. קאלום, שאחראי לעיצובים של מכוניות כמו Aston Martin DB9, Jaguar F-Type ו-Ford RS200, לקח את עיצובו המקורי של אלק איסיגוניס ונתן לו פרשנות מודרנית ויוקרתית.

המכונית מבוססת על דגם Mini ‘Sportspack’ המקורי, אך עברה שדרוגים מקיפים: עיצוב חיצוני ייחודי, פגושים קדמיים ואחוריים חדשים שמספקים גם שיפור אווירודינמי וקירור יעיל יותר. כל חלקי המתכת החיצוניים צבועים בגוון אנתרסיט יוקרתי, והפנסים הקדמיים והאחוריים הותאמו לסטנדרטים מודרניים. החישוקים נשארו בקוטר 13 אינץ', אך מאחוריהם מסתתרת מערכת מתלים וכרית בלמים משודרגת לנהיגה ספורטיבית.

בתא הנוסעים עוצב דשבורד חדש בהשראת עיצובי הפנים הקלאסיים של Wood and Pickett, עם ריפודי עור ובד יוקרתיים בגוון חום, שילוב של מתגי פסנתר שחורים וחישוקי מתכת.

פנים הרכב (צילום: יצרן)

גם מתחת למכסה המנוע בוצעו שדרוגים: המנוע המקורי בנפח 1275 סמ"ק הוגדל ל-1310 סמ"ק, קיבל ראש מנוע חדש, מערכת הזרקה כפולה ומחשב ניהול מנוע, שמפיקים יחד 82 קילוואט (כ-110 כ"ס) ומעבירים את הכוח לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים משופרת.

קאלום מסביר: "המיני היא אחת המכוניות החשובות שנוצרו אי פעם, לא רק בזכות ההנדסה החדשנית אלא גם בזכות מה שהיא מסמלת מבחינה תרבותית – סמל ליצירתיות ולסגנון הבריטי. לעצב אותה מחדש דרך העיניים שלי, יחד עם המומחיות של Wood and Pickett, היה מסע מספק במיוחד".

החברה הוסיפה כי הייצור של הדגם יהיה מוגבל, וכל רכב יקבל התאמה אישית – לא יהיו שני רכבים זהים.

איאן קאלום (מימין) לצד המכונית אותה עיצב (צילום: יצרן)

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (42%)

לא (58%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

אולי גם יעניין אותך:

עוד בחדשות תחבורה: