היגיון של שמאלנים: תג מחיר חמור מפיגוע

בזמני פיגועים למיניהם וטרור מתמשך, ירי רקטות בדרום הארץ, וכמובן בל נשכח את הרצח של אשר פלמר ובנו הי"ד לפני כשבוע וחצי בקריית ארבע, לא נשמע קולה של תקשורת השמאל. הדבר מעורר תהיות רבות, שריפת מסגד וספרים, יותר חמוד מרצח של אנשים חפים מפשע? הגולש שמואל קורייב מוחה

שמואל קורייב | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בשבוע האחרון שוב בוצע מעשה "תג מחיר" במסגד בגליל, ומיד כפטריות לאחר הגשם צצים מי אם לא תקשורת השמאל, ומבצעים אוטומטית האשמות כלליות כלפי ציבור שלם לפני שבכלל נמצאו אשמים.

כמובן שמיד כל הוגי דעותיהם תוקפים ומגנים את המעשה הנפשע כלשונם ומתמלאים בחמה ובזעם על מה שנעשה שם.

וכל זה קורה שאפילו אין עדיין אשמים במעשה, ובעצם יכול מאוד להיות שזו עלילה שרוקמים שונאי ישראל מן השמאל הקיצוני ושהם בעצמם ביצעו את השריפה כפי שראינו בפעמים קודמות בעבר, ועצם זה שלא נמצאים אשמים מוכיח שגם מאוד יכול להיות שפשוט אם לא מוצאים "מתנחלים" אז כמובן שלא יאשימו שמאלני שעשה זאת.

אבל דבר אחר יותר מטריד מהכל:

העניין הוא שבזמני פיגועים למיניהם וטרור מתמשך, ירי רקטות בדרום הארץ, וכמובן בל נשכח את הרצח של אשר פלמר ובנו הי"ד לפני כשבוע וחצי בקריית ארבע.

בזמנים אלו קול התקשורת השמאלנית וקולם של הפובליציסטים מן הצד השמאלי של המפה לא רק שאינו נשמע בחריפות כמו שנשמע במעשי תג מחיר אלא שבכלל אינו נשמע ודברים אלו לא מעניינים אותם, ואולי אף הם שמחים שזה קורה, וכמובן שלא נשמעו קריאות כמו "להעניש לאלתר את מבצעי התג מחיר" וכד' כשמודבר בפיגועים ובטרור, וההיפך אפילו מאשימים הפעמים מסוימות את הנרצחים הי"ד שזו כבר חוצפה והגזמה.

הדבר מעורר תהיות רבות, שריפת מסגד וספרים, יותר חמוד מרצח של אנשים חפים מפשע?? לזה כבר אי אפשר לסלוח, תקשורת השמאל תפסיקי להיות תקשורת אנטי ישראלית תומכת טרור. וכל מה שמעניין אותה זה "תג מחיר" ...ועונש למבצעיה בלבד, במקום להיות תקשורת הוגנת ולהאשים את מי שגורם לזה מהתחלה להיות: הטרור הפלסטיני והמחבלים ימ"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר