תוכן גולשים: מאסנו בכם, קיצוניים ומחללי שם שמים

עד להשניא אותנו, עד לעבור על "המלבין פני חברו ברבים", לא מקרה אחד ולא שתיים לאחרונה קרו באוטובוסים שבהם נשים חילוניות כונו בכינויי גנאי. אז עד כאן, כאן נצא בגופינו ונלחם בכם, נלחם על מצב בו אתם גורמים לנו לסבל, גורמים לאחינו לשנוא אותנו, גורמים לחילול ה', וגורמים לשינוי החדשה לרצות ולקום

יהודה ישראל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

גם אני, אדם אשר מחשיב את עצמו כשומר את עיקרי התורה, אדם אשר מחשיב את עצמו כאדם חושב, נאור והגיוני מאסתי בכם...

מאסתי באותה קומץ שמשליט עצמו על ידי טרור, מאסתי בקומץ שמורה לעצמו היתר על רצונותיו הוא...

לא אכנס לדיון האם קווי מהדרין זה דבר טוב ונכון, לא אכנס לדיון האם הדרך שבה הם נוצרו טובה ונכונה היא, לא, לא זה מה שמשנה.

גם עלי נמאסה העובדה שיש בינינו, יראי ה' העושים דברו, קומץ סהרורי ביותר, פושעים, מוסרים ורעים. אותו קומץ שכל תקופה אחרת מייצר פה פרשיה חדשה, פרשה בה הציבור החרדי נלוז ע"י המגזר החילוני, פרשיה בה המגזר החרדי נרמס ונדרס על ידי התקשורת, פרשיה בה אנו נהיים שנואים, מורחקים ורעים.

זה יכול להיות ויכוח מי הוא ראש העיר, זה יכול להיות ויכוח מה עשו אב או הם כאלו ואחרים, זה יכול להיות חוסר במזומנים להחזקת המוסדות. וזו יכולה להיות גם המלחמה על קווי המהדרין, אלו(הקווים) שייצרו בעבור כמה אנשי תקשורת שונאי חרדים את פרשיית "הדרת נשים", (האוטובוסים) שייצרו בעבור דור מפלגת שינוי החדשה את הקרקע לקרע בעם ושנאת שומרי התורה.

קצתם מאיתנו שפלים ונבזים, דעת התורה אינה כדרככם, דרך התרה אינה כדעתכם! אלימות מילולית או פיזית היא נגד חוקי התורה, מניין לכם ההיתר לפגוע באשה, בחורה או ילדה שאינה שומרת תורה ומצוות ולא התלבשה או התיישבה בצורה המקובלת עליכם או במקום המקובל עליכם? האם בשל חומרה קיצונית של קהילתכם תלכו נגד הלכות התורה? תרמסו את תורתינו שנמסרה מדורי דורות? תלבינו ותפגעו באישה חילונית "טועה"? לאורך כל דורות ישראל לא מצינו אנשים שלמען חומרה עברו על חוקי התורה, על שולחן ערוך מפורט... לא מצינו.

עד שבאתם אתם, לפני שנים מעטות והקמתם את קווי המהדרין, הציבור החילוני הגיב בקול ענות חלושה, הציבור החרדי שתק, אבל לא בלי די.

קצנו בכם, צאו מאיתנו פושעים, הקמתם קווי מהדרין ע"פ דעת גדולי התורה, ושתקנו. כשעלתה בחורה חילונית לאוטובוס והערתם לה שתעבור לאחור, קיבלנו, אף רצינו, כן גם אנו מעדיפים שנשים תשבנה מאחורה, שילדינו יתחנכו לצניעות וירא"ש. אבל עד להשניא אותנו, עד לעבור על "המלבין פני חברו ברבים", לא מקרה אחד ולא שתיים לאחרונה קרו באוטובוסים שבהם נשים חילוניות כונו בכינויי גנאי, שננהגה בהן אלימות כזו או אחרת.

אז עד כאן, כאן נצא בגופינו ונלחם בכם, נלחם על מצב בו אתם גורמים לנו לסבל, גורמים לאחינו לשנוא אותנו, גורמים לחילול ה', וגורמים לשינוי החדשה לרצות ולקום.

סורו מאיתנו מחללי ה'.

ואליכם בני המגזר החילוני אומר, אלה אינם מאיתנו, אלה הם אינם אחינו. אלה הם עוכרי ישראל ותורתו.

אין דרכינו כדרכיהם, אין מעשינו כמעשיהם.

פושעים אלו ממחנינו יסורו, מופרעים אלו על ידינו יוקעו.

ואליכם קומץ עיתונאים שונאי ישראל אומר, אני בטוח שתמצאו דרך להתנגח בדרך התורה עוד ועוד, אני בטוח שתהיה עוד פרובוקציה או שתיים באוטובוס מהדרין כזה או אחר.

אך אנו, הרוב היהודי השפוי בישראל, חילונים וחרדים, דתיים ומסורתיים לא נשתף עמכם פעולה, לא ניתן לכם יחד לגרום לנו למלחמת אחים.

והאמת והשלום אהבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר