תוכן גולשים: להקיא את הקיצוניים מתוכנו

מלחמתנו אינה אמורה להיות רק נגד עוכרי היהדות מהצד החילוני, היא מחוייבת להיות עזה וחריפה לא פחות מול עוכרי היהדות מהצד החרדי. עלינו להבדל מהם בכל דרך אפשרית ולשבור אחת ולתמיד את שלטון הפחד שהם כפו עלינו. עלינו כציבור לערוך חשבון נפש נוקב. לא מדוע החילונים שונאים אותנו, אלא איך זה שקבוצה של פרחחים זו הפכה להיות ה'בעלי מוסר' שלנו בכל הקשור ללבוש והליכות?

יהודה בן חיים | כיכר השבת |
(כיכר השבת)

אין מי שלא שמע על הגימיק החילוני קנטרני החדש המכונה בשם "הדרת נשים".

מטרתו היא ברורה לנגח בציבור החרדי בכל דרך אפשרית ולקעקע כל חלקה טובה ביהדות וכפי שכבר פורסם שהעומדת מאחורי הטרנד החדש היא הקרן לישראל חדשה שרוח הפעילות שלה הוא רפורמי נטו.

כמובן, שכמו בכל מאבק כזה שיש בו כל מה שצריך בשביל לצבור כמה דיבידנדים פוליטיים, ששו מספר אישים ידועים ב'אהדתם' לחרדים והצטרפו לעגלת ההסתה.

אולם למרות זאת, למרות שלא צריך להיות חרדי כדי לבחול בהסתה הפרועה והמכוערת הזו, קשה להתעלם ולהשאר שלו נפש לנוכח ההתנהגות הבהמית והחולנית של אותם גורמים קיצוניים שראו צורך לפרוק את זעמם על ילדה קטנה בת שמונה שלא התלבשה כפי שהם רוצים.

אלמלא הייתי בעצמי נוכח במעשיהם הנפשעים של קיצוני בית שמש סביר להניח שהייתי מגיב בשאט נפש רבתי לנוכח ההתקפה הפרועה של התקשורת החילונית, אולם דוקא בשל העובדה שעזבתי את העיר בית שמש בשל אותה תחושה קשה שהיום חשים אותה רוב תושבי העיר אני מרשה לעצמי להאמין כמעט בכל לב לנאמר בכתבה על אותה ילדה.

תופעת ההקצנה בבית שמש ידועה זה מכבר לכל מי שמכיר ולו במעט את העיר היפה הזו שהפכה בשנים האחרונות לקן צרעות של קיצוניים תוצרת מאה שערים וכדו'.

ההקצנה הזו מתחילה לחלחל ולקבל לגיטימציה גם אצל בני תורה שפויים יותר כאילו היתה אידיאולוגיה יהודית צרופה.

בחסות ההקצנה המטורפת הזו קמה לה חבורת בריונים בבית שמש שהם בעצם אלו שמנהלים את העיר וקובעים את אופייה.

הם נמצאים בקריה החרדית בעיר, בשכונת חפציבה וברמת בית שמש ה'מודרנית' יחסית.

כל מקום שהם הגיעו אליו 'זכה' מיד למתיחת פנים בדמות מודעות לאשה חרדית השכם והערב, עקירת ספסלי רחוב ואיומים על בעלי מסעדות וחנויות.

ההתנהגות הבוטה שלהם אינה מונעת ממניעים הלכתיים. היא מונעת משנאת זרים, שנאת כל מי שלא לובש כמותם, מדבר כמותם ונראה כמותם.

עלינו כציבור לערוך חשבון נפש נוקב. לא מדוע החילונים שונאים אותנו, אלא איך זה שקבוצה של פרחחים זו הפכה להיות ה'בעלי מוסר' שלנו בכל הקשור ללבוש והליכות?

כיצד יתכן שלטון הפחד שלהם עד כדי כך שמשטרת ישראל עצמה אינה מסוגלת להתמודד איתם?

והתשובה היא ברורה. כולנו מפחדים מהם, חד וחלק.

הרי ראש עיריית בית שמש מתגורר באותה שכונה שבה תלוי השלט האוסר על נשים להתעכב על מדרכת בית הכנסת, הוא חולף על פני השלט הזה מידי יום ומעולם לא חשב להוריד אותו ביוזמתו האישית למרות שאין לו ולא יהיה לו שום אינטרס פוליטי עם המטורפים הללו, מהסיבה הפשוטה שגם הוא מפחד כמו כולנו.

הגיע הזמן להוקיע בצורה הברורה ביותר את הקבוצה הזו ולהקיא אותה מתוכנו.

מלחמתנו אינה אמורה להיות רק נגד עוכרי היהדות מהצד החילוני, היא מחוייבת להיות עזה וחריפה לא פחות מול עוכרי היהדות מהצד החרדי. עלינו להבדל מהם בכל דרך אפשרית ולשבור אחת ולתמיד את שלטון הפחד שהם כפו עלינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות