השפלה במהלך החופשה

'פרימה גליל' נגד החרדים: "זה לא מקום דתי, לכו לחוף נפרד"

נשים חרדיות שהתארחו במלון "פרימה גליל" שבצפון נדרשו על ידי מנכ"ל המלון לשחות בבריכה בלבוש שאינו צנוע. לטענתם, מנכ"ל המלון אמר להם "כאן זה לא מקום דתי, לכו לחוף נפרד". אחד האורחים ל'כיכר השבת': אני שנים מתארח במלון הזה, אבל מה שקרה הפעם זה לא יאמן, המלון הזה הוא לא מיועד למגזר החרדי" (תיירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מלון 'פרימה גליל' (צילום: כיכר השבת)

תקופת בין הזמנים היא התקופה שבה רוב החרדים יוצאים לנפוש באיזור הצפון, וממלאים את בתי המלון בטבריה והסביבה.

אבל כנראה שיש בתי מלון שלא מתחשבים במגזר החרדי, ויותר מכך- לא מעוניינים שהחרדים יתארחו בבית המלון שלהם, ולכן קובעים כללים חדשים.

מלון 'פרימה גליל' בעיר טבריה, מלון שמוכר מאוד לחרדים הנופשים בימים אלה בצפון, אבל השנה הם הופתעו שהם דווקא לא רצויים בבית המלון.

לידי 'כיכר השבת' הגיעה עדות על המתרחש במלון. לפיה, הבוקר נכנסה קבוצה של נשים חרדיות לבריכה - לשחיית בוקר, אך מנכ"ל המלון (בן מיעוטים) ניגש אליהם וביקש מהם לצאת מהבריכה, ובמידה והם רוצים להיכנס לבריכה עליהם לא להשאר עם 'חלוק הים' הצנוע, אלא להשאר בביגוד שאינו צנוע.

האורחים החרדיים ניסו להסביר למנכ"ל המלון שהדבר בלתי אפשרי מבחינתם בגלל בעיות צניעות, ולטענתם הם נענו בתשובה 'כאן זה לא מקום דתי, מי צריך אותכם פה, לכו לחוף ניפרד'.

שלמה, שם בדוי, שמתארח מידי שנה בשנים האחרונות בבית המלון הופתע גם הוא מהתשובה וסיפר: "אני שנים מתארח במלון הזה, אבל מה שקרה כאן היום זה בלתי יאומן, הוא בא ואמר לנשים שלנו שילכו בלבוש לא צנוע בבריכה, כל המלונות בצפון ובארץ כולו מכבדים אותנו בימים האלה- רק הוא מתנהג בצורה המשפילה הזאת".

עוד אמר "בשנים שעברו זה לא היה גם במלון הזה, הנשים שלנו נכנסו לבריכה בלבוש צנוע, ופתאום השנה זה לא קורה, מה שיש לי לאמר זה, שהמלון הזה הוא לא מיועד למגזר החרדי ושהציבור ידע את זה".

למרות ניסיונתינו הרבים, מנכ"ל המלון סרב להגיב לידיעה. במידה ויחליט להגיב - נפרסם את תגובתו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר