בלעדי

השר לשעבר אריאל אטיאס שובר שתיקה בריאיון באולפן | צפו

הניסיון להחזיר את עשרות אלפי המצביעים שנשארו בבית | הסיכוי להשיג 61 והחשש ממשלת לפיד | גיזרות דת ומדינה | רפורמת הסלולר של השר יועז הנדל והגעגוע למרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל • השר לשעבר אריאל אטיאס בריאיון לישי כהן (אולפן הבחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

שר התקשורת, הבינוי והשיכון לשעבר, אריאל אטיאס, שובר שתיקה ומתארח לריאיון מיוחד באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' ומתייחס לניסיון של גוש הימין להשיג 61, החשש ממשלת לפיד, הגזירות, רפורמת הסלולר והגעגוע למרן פוסק הדור רבנו עובדיה יוסף זצ"ל. צפו בריאיון המלא.

קטעים מהריאיון

תחילה התייחס אטיאס לעשרות אלפי המצביעים שש"ס איבדה בבחירות האחרונות ומסביר את החשש מהפסד בבחירות: "זו שאלה טובה, עובדים על זה יום ולילה, הגיעו לנקודות מי הם המצביעים האלה שלא הצביעו. חלקם הגדול זה מאדישות. כמו שאנחנו רואים את המצב כרגע, המצב לא מבשר טובות לגוש שלנו. כל המערכות שנתניהו הרכיב ממשלה הוא היה בנקודת זמן ששבוע לפני בחירות כשהוא יציב על 62-63 מנדטים".

"געגוע עצום, חיסרון גדול, דווקא באירוע מהסוג הזה. מי כמו מרן שהיה יודע לנמק ולהסביר, במתק שתפיים ובכי", הוסיף אטיאס בהתייחסות לימי הזיכורן למרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

לדבריו: "חוק הגיוס חייב לעבור חדש, מתווה הכותל של הרפורמים, הגיור, הרפורמה בכשרות, התקציבים - מה שירד יירד עוד. זה הזמן להתעורר".

אריאל אטיאס בריאיון לישי כהן

באשר לתופעת ההצבעה לאיתמר בן גביר, אומר אטיאס: "לא חושב שזה נהירה, אני חושב שזה נמצא במקום של צעירים יותר עם חוסר זהות. לא חושב שיש מנדט, עכשיו צריך לשאול מה מגדיר הזהות שלך, מגדיר הזהות זה למי אתה מצביע בבחירות".

אטיאס מתייחס לניסיון של ח"כ משה גפני לנגוס בקולות ש"ס: "אני חושב שזה דבר לא נכון, אבל לא חושב שצריך להתנצח בזה. בסוף זה בשוליים וזה מייצר רעש אצלהם, אצלינו זה לא מייצר רעש".

כפי שהבהיר בתחילת דבריו, הסקרים לא מלמדים טוב לגוש הימין. אך למרות זאת הוא מבהיר שאין דרך לנהל מו"מ עם מחנה השינוי: "אין משלה אחרת. מה זה הצד השני? יאיר לפיד? ליברמן שרוצה לזרוק אותנו למזבלה. אין צד שני. אנחנו קובעים לליכוד מי יעמוד בראשו? ש"ס תמיד הייתה בימין, נתניהו הוא ראש הימין ואנחנו הולכים איתם. אין לי ספק שכך יהיה גם ב'יהדות התורה'".

אריאל אטיאס באולפן 'כיכר השבת'

אטיאס, ששימש בעבר כשר התקשורת, מתייחס לרפורמת הסלולר של יועז הנדל: "הייתי שר תקשורת שלוש שנים, האחריות נמצאת ביד התקשורת, אני ניהלתי את ניוד המספרים. בסוף, זו החלטה של שר, אם צריך לעשות רפורמה בנושא של הקומה הכשרה - צריך לעשות את זה ביחד עם גדולי ישראל, זה לא נושא של פוליטיקאים, זה נושא מאוד רגיש. גדולי ישראל צריכים להחליט, מה התכנים ועל זה בדרך כלל זה קם ונופל. אנשי הציבור יבצעו את ההחלטות".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר