פולק רוצה לחזור לירושלים: "אתמודד במקום הראשון של שלומי אמונים"

יהושע פולק, גזבר בעיריית ביתר עילית, מבקש לחזור לבירה, ולוטש עין לעבר המקום הראשון בסיעת 'שלומי אמונים'. בשיחה עם 'כיכר-השבת' הוא אומר: "ההחלטה עדיין לא נפלה" (חרדיםף מקומי))

ישי כהן | כיכר השבת |
מבקש את המקום הראשון, יהושוע פולק (צילום: פלאש 90)

הבחירות לרשויות המקומיות: יהושע פולק, גזבר עיריית בית"ר, מבקש לחזור לבירה, ולכהן בתפקיד סגן ראש עיריית ירושלים.

בבחירות האחרונות, לפני כחמש שנים, הוצב יוסי דייטש במקום השני ברשימת 'שלומי אמונים' בירושלים, לאחר מאיר פרוש שהתמודד על תפקיד ראש העיר, אולם פרוש הפסיד בבחירות, ודייטש קיבל את התפקיד הבכיר של מ"מ וסגן ראש העיר ניר ברקת.

כעת, חמש שנים אחרי, מבקש יהושע פולק לחזור לירושלים, להתמודד במסגרת סיעת 'שלומי אמונים', ולזכות במקום הראשון ברשימה.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר פולק: "אני אתמודד במקום הראשון של 'שלומי אמונים', מדובר גם כן על הנושא של תפקיד ראשון, ואני מתכוון בעיקר לתפקיד יו"ר וועדת תכנון ובנייה בעיר. ההחלטה לא נפלה, דיברנו על זה. הסיעה תשב ותחליט".

יו"ר סיעת שלומי אמונים, ח"כ מאיר פרוש טרם הביע את דעתו בנושא.

כזכור, מסקר שפורסם אתמול בעיתון 'משפחה' שנערך בקרב הציבור החרדי בירושלים עולה כי מי שזוכה במקום הראשון והמכובד, בו רואים תושבי העיר כנציגם הפעיל - הוא מ"מ ראש העיר יוסי דייטש, שזוכה לאהדה רבה בקרב תושבי העיר החרדים ו-20% מתושבי העיר רואים בו כנציג הפעיל ביותר בעיריית ירושלים.

בקרב הציבור החסידי בירושלים, זכה דייטש לתמיכתם של 78% שרואים בו כנציגם, ובקרב החרדים שאינם מזוהים, דייטש מוביל עם 55%. הנתונים בסקר צפויים להבטיח את מקומו של דייטש כיו"ר סיעת 'אגודת ישראל' בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר