יו"ר חדש לתנועת "טוב" בבית שמש: אהרון סלומון

לראשונה בעידן המפלגות החרדיות, נערכו היום בחירות מקדימות לחברי רשימת 'טוב' בעיר בית שמש. למקום הראשון נבחר אהרון סלומון, פעיל מוכר בעיר. במקום השני: בנצי גולדברג (חדשות, מקומי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בתום יום פריימריז שנערך היום (שלישי) בבית שמש נבחר אהרון סלומון, פעיל מוכר בעיר, לעמוד בראש רשימת התנועה בבית שמש. סלומון יוביל את התנועה בבחירות המוניציפליות הקרובות. למקום השני נבחר בנצי גולדברג. בהליך הפריימריז הצביעו מעל ל-50% מהמתפקדים.

אהרון סלומון, תושב שכונת רמת בית שמש א', מתנדב וגבאי בית כנסת בעיר, כיהן כיו"ר מטה תנועת 'טוב' בבחירות הקודמות ומכהן כחבר תנועת 'טוב' הארצית.

סלומון התמודד בפריימריז על המקום הראשון ברשימת 'טוב' לעירייה מול עו"ד מאיר הלר, בוגר ישיבת חברון ובעל משרד עורכי דין. סלומון זכה ל-136 מסך קולות המתפקדים שהצביעו בפריימריז. סך הכל התפקדו לתנועה בעיר מעל ל-500 איש.

לאחר נצחונו, אמר סלומון: "אנו הוכחנו שניתן לקיים גם במפלגה חרדית בחירות פתוחות למועמדים, ללא תככים, בצורה נקייה ומתוך רצון לשקף את רצון הציבור וללא מעורבות עסקנים ושיקולים פסולים".

היו"ר הנבחר, אהרון סלומון (צילום: יח"צ)

"חז"ל אומרים במסכת ברכות, שכאשר ביקש הקדוש ברוך הוא למנות את בצלאל בן אורי לבניית המשכן, אמר לו למשה, אל תמנו אותו עד שתשאל את עם ישראל. מכאן נלמד עיקרון חשוב. נקבע כאן שאין ממנים פרנס על ציבור בלי להימלך בציבור ולקבל את הסכמתו לאותו מנהיג. אני גאה להיות נבחר ציבור אמיתי, שהציבור הוא שבחר בו", אמר. "וגאה להיות המפלגה החרדית הראשונה המקיימת את ההלכה הזו ואשר נמלכת בציבור לפני מינוי למשרה".

"עתה עומדת לפנינו משימה גורלית לצלוח את מערכת הבחירות בבית שמש" אמר סלומון, "ויש להילחם על כל קול, להסביר את הייחודיות של התנועה המביאה בשורה של פוליטיקה אחרת, ישרה יותר ואמיתית יותר, ותורנית יותר לעיר.

"אנו נביא בשורה חדשה של תנועה נקיית כפיים שמבוססת על תמיכת הציבור", אומרים ב'טוב', רק כך ניתן להבטיח שהנציגים אכן יחושו כשליחי ציבור וידאגו לציבור. הגיע הזמן שאת העסקונה יחליפו נבחרי ציבור".

יצויין כי זהו הליך הפריימריז הראשון שמתקיים בפועל במפלגה חרדית, וזאת לאחר שבמפלגות אחרות רעיון קיום הפריימריז עלה וירד מספר פעמים.

כזכור, תנועת 'טוב' בבית שמש הוקמה לפני כחמש שנים ובראשה עמד עד לאחרונה אלי פרידמן, שהיה אף הוא פעיל מאוד בפריימריז למרות שהחליט שלא להתמודד בהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות