בגלל אי התמיכה ביחיאל זוהר: אברכים הפגינו בירושלים

המאבקים הפוליטיים במסגרת הבחירות בערים השונות: אברכים עזבו את לימודם בכולל בכדי לקיים הפגנה בירושלים. מטרת ההפגנה: אי תמיכת ש"ס במועמד לראשות עיר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ההפגנה מול משרדי ש"ס, הצהריים (צילום: כיכר השבת)

הפגנה במשרדי ש"ס בירושלים: עשרות אברכים מרשת הכוללים של הרב יורם אברג'ל, הגיעו אחר הצהריים להר חוצבים בירושלים, בכדי להפגין נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי וזאת בשל אי הסכמתו להודיע על תמיכתו בראש העיר המכהן של נתיבות יחיאל זוהר.

קצת לאחר השעה 17:00 הגיעו האברכים שעזבו את יום הלימודים בכולל, בכדי להפגין נגד יו"ר ש"ס דרעי. הסיבה: דרעי טרם הכריז על תמיכת ש"ס ביחיאל זוהר לתפקיד ראש העיר נתיבות.

אחד מתלמידיו של הרב אברג'ל אמר ל"כיכר השבת": "זוהר עוזר למוסדות שלנו, אין שום סיבה שלא יתמכו בו, דרעי צריך לכבד את הרב אברג'ל והמוסדות שלו ולהכריז על תמיכה".

מנגד, בש"ס דוחים את הטענות ואומרים כי ההפגנה היא לא נגד דרעי אלא נגד מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף: "אריה דרעי לא מחליט דבר לבדו, הכל כפוף להוראתו של מרן הרב עובדיה יוסף. בהתייעצות שהייתה לדרעי עם הרב, הורה לו הרב שלא להעניק תמיכה כל עוד שאר המפלגות החרדיות לא הביעו את דעתם".

גורם בש"ס הוסיף ואמר: "יו"ר ש"ס מכבד את כלל הרבנים בישראל, עם זאת הוא כפוף לדעתו של רבו ומנהיגו הרב עובדיה יוסף, צר לנו על ביטול התורה שנעשה. בימים שמרן הרב עובדיה אינו חש בטוב היה עדיף שהאברכים היו ממשיכים ללמוד לרפואת ולא מפגינים נגדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר