למדו לקח: החרדים בחיפה תומכים ביונה יהב

לאחר שבבחירות הקודמות לא תמכו במועמדותו החליטו ברשימת 'שסג' בחיפה, המאוחדת לש"ס ויהדות התורה, על תמיכתם בראש העיר יונה יהב לכהונה נוספת בראשות העיר (כיכר העיר)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יו"ר 'שסג' מיכאל אלפר לאחר החתימה עם יונה יהב (צילום: כיכר השבת)

למדו לקח: הציבור החרדי בעיר חיפה, רבני העיר והמפלגה המאוחדת של ש"ס ויהדות התורה, החליטו להתאחד סביב מועמדותו של יונה יהב לראשות העיר.

בבחירות הקודמות לפני כחמש שנים, הציבור החרדי תמך במועמדותו של יעקב בורובסקי, ולא בזו של יונה יהב, שנבחר לקדנציה שניה.

במהלך הקדנציה, למרות אי תמיכת הציבור החרדי בו, הוא דאג לציבור החרדי וסייע בכל אשר התבקש על-ידי נציגי הציבור החרדי בעירייה.

בעקבות כך, הוחלט על פתיחת דף חדש בין הציבור החרדי ליהב ולתמוך במועמדותו בתקווה שהדבר יסייע לציבור החרדי בעיר.

בפגישה שנערכה השבוע בעיר, הודיעו ראשי סיעת שס"ג בחיפה, מיכאל אלפר ואריה בליטנטל מ'יהדות התורה' וח"כ דוד אזולאי האחראי על מחוז הצפון בש"ס על תמיכתם בראש העיר המכהן יונה יהב לכהונה נוספת, לאחר שקיבלו את ברכת גדולי ישראל ורבני העיר.

נציגי תנועת 'דגל התורה' חתמו אתמול בבוקר על תמיכתם ביהב, ח"כ אזולאי חתם עמו בשעות הערב וכך גם אריה בליטנטל נציג 'אגודת ישראל'.

ראש העיר יונה יהב הודה על התמיכה החרדית וסיכם עם נציגי הציבור החרדי בחיפה על שיתוף פעולה פורה בקדנציה הבאה שלו כראש העיר, לאחר 10 שנות ניסיון שצבר בראשות העיר חיפה.

יהב הבטיח כי הציבור החרדי ירגיש כשווה בין שווים, וכי ידאג לפיתוח המוסדות החרדיים בעיר ולפתיחת מוסדות חדשים, הקמת בתי-כנסת נוספים, תקצוב אירועי תרבות תורנית ועוד.

נציגי ש"ס לאחר החתימה עם יונה יהב

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות