חנוכה כבר כאן

8 מתכונים לסופגניות אדירות לכל יום מימות חנוכה

סופגנסון, צ'ורוס, סופגניות ללא התפחה או בכלל סופגניית פיצה נוטפת גבינה? סגרנו לכם פינה עם 8 מתכונים מנצחים לסופגניות לכל יום מימות חנוכה. מתחילים! (מתכונים לחנוכה, אוכל)

סופגניות ביתיות עם תוספות מוגזמות (צילום: אוראל בראל)

סופגניות מושלמות שאף אחד לא יאמין שהכנתם בעצמכם

עגולה, שמנמנה, תפוחה, אוורירית, רכה, זהובה, מתוקה וטעימה בדיוק במידה הנכונה ועם שלל תוספות מוגזמות: אוראל בראל ילמד אתכם להכין את הסופגניה המושלמת עם מדריך מצולם שלב אחר שלב.

לחצו כאן למתכון

סופגניות דונאטס ללא שמרים בציפוי סוכר וקינמון

סופגניות ללא שמרים וללא התפחה? כן, זה אפשרי - כשהאורחים כבר בדלת ואתם רוצים להגיש סופגניות שהכנתם בעצמכם: מתכון לסופגניות דונאטס ללא שמרים בציפוי סוכר וקינמון או כל ציפוי אהוב אחר שעולה בדעתכם, כל עוד אתם מגישים אותן חמות חמות.

לחצו כאן למתכון

סופגניות בצק רבוך במילוי קרם מסקרפונה מייפל

הקונדיטורית תמר לוי עם מתכון לבצק רבוך מטוגן במילוי קרם מסקרפונה מייפל ובציפוי מגנום שוקולד עם שבבי לוז מקורמל ומחית פרלינה. בשלוש מילים: קינוח "אלסי" אדיר.

לחצו כאן למתכון

סופגניות פיצה!

במקום להגיש סופגניות בנפרד ופיצות בנפרד, תחסכו מקום על השולחן ותפילו לכולם את הלסת עם סופגניות פיצה משגעות. תומר אומנסקי עם מתכון לסופגניות פיצה.

לחצו כאן למתכון ומדריך וידאו שלב אחר שלב

מיני סופגניות בציפוי סוכר

עם כל הכבוד לסופגניות קנויות (ותאמינו או לא, אנו רוחשים להן המון כבוד), אין תחליף לסופגניות מתוצרת בית. הן פשוט טעימות ועסיסיות הרבה יותר מאלו שמגיעות בקופסא מהמאפייה ותוכלו להכין אותן במטבח שלכם תוך 15 דקות בלבד.

לחצו כאן למתכון

צ'ורוס עם מטבל שוקולד עסיסי

צ'ורוס זו הגרסה הספרדית לסופגניות - רק פריכה יותר ותוספת השוקולד מוגשת כמטבל ולא מוזרקת ישירות פנימה.

לחצו כאן למתכון

סופגניית קרואסון במילוי שוקולד או בקיצור: "סופגנסון"

אוראל בראל עם מתכון לסופגניית קרואסון ממולאת בשוקולד ומצופה בסוכר - שמנמנה, עסיסית וטעימה טעימה שלא תצליחו להפסיק לאכול.

לחצו כאן למתכון ומדריך וידאו שלב אחר שלב

סופגניות שמנת מהירות וטעימות - ללא התפחה

אם התחמקתם שמונה ימים מלהכין סופגניות בגלל ההתעסקות הארוכה עם הבצק, מלי יהודיוף עם קיצור דרך נהדר: מתכון לסופגניות שמנת מהירות וטעימות - ללא התפחה וללא קריצה של עיגולי בצק מדויקים, רק ביסים קטנים, מתוקים ואווריריים שתוכלו למלא במה שאתם רוצים.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר