השחקן שיקר במבחן ונתפס בצורה מקורית במיוחד

שחקן קבוצת הכדורגל "בורוסיה דורטמונד" מגרמניה לא יכל להגיע למבחן נהיגה אותו היה חייב לעבור. הוא החליט לשלוח אדם אחר שייבחן במקומו. אז איך הוא נתפס? (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(UAwiki - CC BY-SA 3.0)

אדריאן ראמוס שחקן קבוצת הכדורגל "בורוסיה דורטמונד" מגרמניה, הצליח 'לחרב' לעצמו את מבחן הנהיגה במדינה לאחר שפישל בענק.

לשחקן יש רישיון נהיגה מקולומביה, אבל בגרמניה מתירים לנהוג עם רישיון כזה רק בחצי השנה הראשונה. לאחר מכן אמורים הנהגים עם רישיונות מהסוג הזה לעבור מבחן תיאוריה. אלא שראמוס לא עשה זאת ובמשך חמש שנים הוא לא נתפס.

לפני מספר חודשים החליט ראמוס להסדיר את העניין, קבע תאריך למבחן התיאוריה אך לאחר מכן התברר לו כי בדיוק באותו זמן הוא אמור להשתתף במסיבת עיתונאים קבוצתית.

השחקן כנראה החליט שזה ממש חשוב לעבור את המבחן בדיוק באותו תאריך ולכן הוא ביקש ממישהו אחר לגשת למבחן במקומו. הבוחנים לא בדקו תעודות זהות וכך הצליח ראמוס במבחן.

אלא שאחרי שהטפסים הגיעו למשרד התחבורה, מישהו שם נזכר שראמוס בכלל השתתף באותו זמן במסיבת עיתונאים.

לאחר חקירה קצרה ראמוס נמצא אשם בזיוף. אך אם זה לא מספיק אידיוטי להיבחן בזמן שכל מי שרוצה יכול לבדוק ולראות שלא היית במבחן, ראמוס עשה עוד טעות אחת קריטית - ראמוס הוא שחום עור, אבל הוא שלח אדם לבן להיבחן במקומו.

השחקן הגיע להסדר לפיו הוא ישלם קנס בגובה 30 אלף יורו ואם ירצה להוציא רישיון נהיגה בגרמניה, הוא יהיה חייב לגשת לבחינה - בעצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר