זה המחיר החדש

טסלה הופכת לחלום? המחירים של רכבי החברה מזנקים

בעקבות הכפלת המס על הרכבים החשמליים, הודיעה היום (א') חברת טסלה על העלאה דרמטית של רכבי טסלה בישראל. האם תוכלו לעמוד בתעריף החדש של טסלה? (רכב)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כשנתיים חלפו מאז פרצה טסלה בסערה לחיינו ושינתה את שוק הרכב לבלי הכר, והמחירים כבר אינם אטרקטיביים כבעבר. הרכב שהביא עמו בשורה של רכב יוקרתי במחיר סביר, ואף הביא בשורה נוספת של חיסכון דרמטי בעלות האחזקה, ממשיך להתייקר, והפעם שלא באשמתה של חברת טסלה.

בעקבות ביטול ההוזלה על הרכבים החשמליים והעלאת מס הקניה על רכבים חשמליים, עדכנו היום (ראשון) ב'טסלה' את מחירי הרכבים בישראל. על פי המחירון החדש - צפוי הדגם הבסיסי של טסלה (טסלה 3) לעלות בכ-8% ומחירו יעמוד על 242,000 ש"ח במקום במקום 225 אלף בסוף שנה הקודמת.

מחירה של גרסת הביניים עלתה אף היא בכ-7%, ומחירה יעמוד על 289,000 ש"ח - במקום 271 אלף כפי שהיה בשנה הקודמת. הגירסה הבכירה יותר - ה'פרפורמנס' יעלה בשיעור קרוב של 6%, ומחיר הרכב יעלה מ-300 אלף שקלים ל-319,000, כשגירסת הY לונג ריינג' עולה אף היא ב-19,000 שקלים מ-340 אלף ל-359,000 שקלים. רכבים חשמליים נוספים צפויים להעלות את המחירים בימים הקרובים בעקבות הכפת המס, אותה ייאלצו הנהגים הישראלים לספוג.

מעניין לציין כי מי שדווקא הרוויחו מעליית המחירים, היו לא מעט ישראלים שרכשו רכבים חשמליים במטרה להרוויח את עליית המחירים - כשכעת הם מוכרים את הרכבים החשמליים בשוק היד שניה במחירים הקרובים למחירי הרכב בחברה, בשעה שהם רכשו את הרכב במחיר זול בהרבה - הנמוך בעד עשרות אלפי שקלים ממכיר הרכב כיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר