הח"כים מכריזים מלחמה נגד מתחזים ברשת האינטרנט

50 אלף ש"ח, זהו גובה הפיצוי אותו מבקשת הצעת חוק חדשה להטיל על מתחזים ברשת הפייסבוק. בין תומכי הצעת החוק: ח"כ מירי רגב שעמוד פייסבוק הלועג לה - נחשב לפופולארי ברשת הפייסבוק (דיגיטל, ברשת)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock, ויקיפדיה, עיבוד: כיכר השבת)

מלחמה במתחזים בפייסבוק: הצעת חוק אותה יוזם ח"כ ניסן סלומיאנסקי מ'הבית היהודי', מציעה לחייב אדם שיתחזה ברשת האינטרנט, ויעשה שימוש בדמותו של אדם אחר בתשלום פיצוי של 50 אלף שקלים.

עד פי הדיווח הבוקר ב'ידיעות אחרונות', ההצעה זוכה לתומכים רבים מהאופוזיציה ומהקואליציה, ובהם גם ח"כ מירי רגב, שעמוד הלועג לאישיותה ולהתבטאויותיה נחשב לפעיל במיוחד ברשת הפייסבוק.

קראו גם:

ח"כ רגב אמרה ל'ידיעות אחרונות': "אני תומכת בהצעת החוק כיוון שאני חושבת שנעשה עוול להרבה מאוד אנשים אשר פועלים בתחומים שונים".

"קבוצת אנשים שמתנגדת לנושאים שאני מקדמת או לעמדה הפוליטית־מדינית שלי פשוט פתחה דף אחר שנראה זהה לשלי, והם כותבים שם דברים שונים כדי להטעות את הציבור. יש כאן גם עניין של הסתה וגם פגיעה בשמו הטוב של אדם. גם באינטרנט צריך לדעת לשים גבולות. זו עבריינות לכל דבר, זה דבר פלילי" אמרה ח"כ רגב.

לאחרונה, פירסם עמוד פייסבוק שהתחזה לשר התקשורת גלעד ארדן פוסט שכביכול נכתב על ידו, וגרם לארדן למבוכה רבה לאחר שציטוטים אותם לא אמר מעולם, הובאו באחד מכלי התקשורת.

יצויין, כי הצעת החוק המתגבשת מציעה לחייב בתשלום פיצוי כל מתחזה, ולא רק במקרה בו הוא התחזה לאישיות ציבורית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר