זוועה: ישראל טויטו עודכן על מות אחיו בוואטסאפ

מותו הטרגי של תלמיד הישיבה אלחנן טויטו ז"ל בתאונת דרכים מחרידה גררה תופעה זוועתית, כאשר אחיו, ישראל טויטו, עודכן בפטירת אחיו בקבוצת וואטסאפ והתקשה לעכל זאת (דיגיטל)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אחיו של ההרוג מתקשה לעכל (צילומסך WhatsApp)

זוועת הוואטסאפ: שעתיים לאחר חצות הלילה (ראשון) השמועה עברה מפה לאוזן, מדיווח אחד בקבוצה אחת ב-WhatsApp לאחרת. "יש הרוג חרדי בתאונה בכביש הבקעה", נכתב בהודעות. אט אט השמועות בדבר שמו של ההרוג החלו לזרום.

אלחנן טויטו ז"ל, תלמיד ישיבת "אור ברוך" ותושב העיר שדרות, זהו שמו של ההרוג. מבין אותם המונים המחוברים לקבוצות ב-WhatsApp נמנה גם ישראל טויטו, אחיו של ההרוג.

באחת הקבוצות בה הוא חבר, נכתב גם שמו של ההרוג. "לא יודע האם להאמין תברררררו לי", כתב אח הנפטר כשקיבל בקבוצה את הבשורה המרה.

"ההקלטה אמיתית", השיב לו חברו. "אמיתי חבריםםםם", השיב חבר נוסף, בתגובה להקלטה של אחד מאנשי ההצלה בשטח שאומר כי ההרוג הוא טויטו.

"למעשה אחיו ידע על הטרגדיה דרך קבוצת הווסאטאפ, זה ממש מטורף, הוא עלול היה לקבל התקף חרדה. אני לא מעלה לעצמי בחלום הכי שחור איך בנאדם יכול להגיב כשהוא רואה בוואסטאפ שאחיו נהרג בתאונה. זה בלתי נתפס", אומר חברו בשיחה עם "כיכר השבת".

חברו נשמע רותח מזעם לנוכח העבודה שאיש לא חשב באותם רגעים קשים ומרים על העובדה שאח ההרוג מתעדכן על הגרוע מכל דווקא בהודעות הללו: "צריך לעצור את תרבות השמועות הזו ולדעת שאם יש קרוב משפחה בקבוצה אז פשוט לא להעביר שם מידע ואם כל כך חשוב לעדכן ולהתעדכן באותו זמן אז תפתחו קבוצה חדשה ותנסו אולי לעזור לאותו קרוב ההרוג במקום לנסות ולהרוג גם אותו באופן עקיף".

הבוקר, אחיו ישראל טויטו ספד לאחיו בסטטוס שפרסם לחבריו ברשת החברתית פייסבוק: "אלחנן אחי היקר", כתב, "אני המום וכואב את זה שהלכת לנו" סיפר בכאב. "אני מאמין שאתה נמצא בגן עדן, במקום בו יהיה לך טוב. הלכת למנוחות ואותנו זרקת לאנחות אלחנן ז"ל, אתה אחי, ולעולם תישאר".

"היית אחי הקטן, היית האח הכי אחי שבעולם! א"א לתאר את גודל הצער, את גודל האבידה. שבעז"ה, אתה תהיה טיפת הדם האחרונה. מתגעגע אח קטן שלי", ספד לסיום.

יצוין, כי מלבד העובדה שאחיו של ההרוג קיבל את הבשורה הקשה מכל בוואטסאפ, נפוצו במהלך הלילה עוד שמועות, החל מאב למשפחה מירושלים, דמות מוכרת מאוד, שהוא ההרוג בתאונה, ועד לכך שאביו של ההרוג הגיע לזירת התאונה ומתייפח בבכי, דברים משוללי כל יסוד שטרם ברור על-ידי מי הומצאו ומאיזה מניע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר