63 רכישות בשנייה: זה מה שהישראלים קנו ב"בלאק פריידי"

ענקית הסחר איביי מפרסמת את היקף המכירות שביצעו הישראלים באתר האינטרנט שלה במהלך "יום שישי השחור". מחזור המכירות עלה במאות אחוזים ושבר שיאים. אז מה קנו הישראלים בבלאק פריידי? הרשימה בפנים

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

טירוף הקניות שטף גם את ישראל: מנתונים שפרסמה ענקית הסחר האלקטרוני איביי לקראת ה"Cyber Monday", עולה כי הישראלים למדו לנצל את המחירים והדילים אותם ניתן למצוא בשנים האחרונות גם באתרי הקניות המקוונים. בהשוואה לבלאק פריידי בשנה שעברה, אחוז המכירות עלה ב-126%.

למעלה מ-90,000 מוצרים נרכשו במהלך "יום שישי השחור" בישראל, כאשר בממוצע בכל שנייה נרכשו 63 מוצרים על ידי לקוחות מישראל. הקטגוריה הפופולרית ביותר בקרב הישראלים היא הסמארטפונים, שם נרשמה עלייה חדה של כ-300% בהשוואה לבלאק פריידי בשנה שעברה.

גם בקטגוריות נוספות נרשמה צמיחה חדה מהשנה שעברה, קטגוריית השעונים רשמה 145% צמיחה, גם קטגוריית הטאבלטים צמחה ב-139% וקטגוריית המצלמות הדיגיטליות ב-119%. מחיר ממוצע של קניה בקטגוריית המצלמות הדיגיטליות היה 383 דולר, בקטגוריית השעונים 78 דולר ובטאבלטים 142 דולר.

הלהיט של השנה בקרב הישראלים היו מצלמות האקסטרים שמכירותיהם צמחו ביום זה ב-2500 אחוזים לעומת השנה שעברה. המצלמות נמכרו ב-62$ בממוצע. מאות רבות של יחידות נמכרו ביום זה בלבד בשל המבצעים האטרקטיביים.

המוצר היקר ביותר שישראלי קנה באותו יום הוא טבעת יהלום 2.25 קראט ממוכר ישראלי בסכום של מעל 10,000 דולר. ·מוצר יקר נוסף שנרכש באותו היום היה שעון זהב של ברייטלינג שנמכר ב 5,000 דולר.

על פי אתר המכירות, המוצרים הפופולאריים ביותר שנקנו הם: מצלמת אקסטרים HD חסינת מים שישראלים קנו מעל 400 יחידות שלה ב-Black Friday במחיר ממוצע של 50 דולר כולל משלוח. סמארטפון OnePlus One עם 64 ג'יגה - כ-150 יחידות בעלות של 490 דולר כולל משלוח. סמארטפון Samsung Galaxy S5 נמכר ב Black Friday במחיר של 353$ בממוצע וישראלים רבים קפצו על המציאה הנדירה (כרגע המחיר עלה ל 452$).

המבצעים והדילים נמשכים גם מחר במה שמכונה cyber Monday, כשהפעם הם מתמקדים באתרי המכירות, ועם הנחות פחותות יחסית לבלאק פריידי.

על פי אתר איביי אלו המוצרים הפופולריים לסייבר מאנדיי. סמארטפון OnePlus One עם 64 ג'יגה יכול להופיע גם ב-cyber Monday באותו מחיר. סמארטפון מסוג Lenovo S960 VIBE X במחיר של 150$. ומצלמת אקסטרים HD ב50$.

הנתונים באדיבות אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העיסקית של חברת eBay בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר